Ik ben nu toch eigenlijk best nieuwschierig........ Van alle vrouwen die ik persoonlijk ken die tijdens de zwangerschap gevloeid hebben krijgen een meisje. (including me) Nou vraag ik me dus af of dat misschien vaker voorkomt bij meisjes dan bij jongens. Dus ik zou graag ieders ervaring horen van welk geslacht je kindje is toen je tijdens je zwangerschap bloedverlies had?? Dus alleen bij een zwangerschap MET bloedverlies....
Oeps. Ik heb drie dochters maar geen bloedverlies gehad tijdens de zwangerschappen . Bij mij klopt het dus niet. Het lijkt me vervelend om bloedverlies te krijgen, het maakt je zo onzeker lijkt mij. Succes met je zwangerschap!
hallo ik heb ook een dochtertje van bijna 1 en bij haar heb ik geen bloedverlies gehad en nu ben ik weer zwanger nog best pril een week of 8 als het goed is en ik heb dus nu al 5 dagen bloedverlies en heb heel erg veel zenuwen heb al 2 echos gehad en daar is gewoon een kloppend hartje op te zien dus alles is goed maar de stress zit er flink in heb je veel gebloed of niet xx krystel
Sorry.. maar ik vraag ook niet of je bij een dochter ALTIJD bloedverlies hebt. Misschien dat ik onduidelijk ben geweest. Zal de vraag anders stellen.............. Ik vraag de reacties van vrouwen die WEL bloedverlies hebben gehad tijdens de zwangerschap en of zij een meisje of een jongen hebben gehad. Ben gewoon benieuwd naar de uitkomst...
@Krysteleva: Ja ik heb flink gevloeid,we dachten ook niet dat het vruchtje er destijds nog in zat. Krampen alles erop en eraan, mijn benen zaten helemaal onder. Eerste keer vloeide ik een beetje met 5 weken en met 8 weken heel veel. Maar het kan dus ook een goede uitkomst hebben En bij 5 weken echt maar 1 vruchtzakje gezien dus ik ben niet een tweede vruchtje kwijtgeraakt ofzo. @mama van Isabella: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!
Een nicht van mijn man heeft flink gevloeid en een jongetje gekregen.. Een collega met vloeien een meisje..
Mijn nicht veel bloedverlies => meisje Een vriendin van mij bloedverlies=> jongentje dus..... denk dat het niets zegt.
het is (zoals al die praatjes!) onzin! ik heb bloedverlies gehad en Ties heeft toch echt een piemeltje. vriendin van mij heeft niets gehad en heeft een meisje gekregen.
Wel bloedverlies: werd mijn zoontje Geen bloedverlies: werd mijn dochtertje Hier gaat het dus niet op.
vriendin van mij verloor heel veel bloed en belde in paniek dat ze een miskraam had. Er kruipt nu een vrolijk kereltje van 10 maanden bij haar door de kamer.