Vorig jaar heb ik heel veel buikpijn gehad.Constant bloedverlies en veel last van de hormonen gehad.Ik heb een tweeling van ruim 3 jaar en dat maakte het allemaal niet gemakkelijker.Was vaak chagrijnig en had een kort lontje.'s Avonds helemaal uitgeput en het weekend was het niet anders.Op de dagen dat ik vrij was,was ik blij als mijn thuis kwam van zijn werk,ik zat er dan echt helemaal doorheen. Op 24 nov hebben ze mijn baarmoeder eruit gehaald,vanwege meerdere dingen.Nou dat is het beste wat me is overkomen. Na een herstel van 6 weken ben ik weer helemaal fit. Ik stoei,ren,speel,zing,dans en doe gek met de meiden.We gaan winkelen en wandelen.Ik geniet volop.Verschoot er van de week gewoon van dat mijn man al weer thuis was van zijn werk. Ik geniet nu ook echt vanalles.Zoals dat ze me 's morgens wakker maken met de woordjes "i love you". Of dat ze een tekening inpakken als cadeautje.Hier lieve mama een cadeautje van mij.Of dat ze met de hond aan het spelen zijn en zeggen dat het hun broertje is.Of..of...of...kan zo wel uren doorgaan. Maar vandaag was het echt feest.Er is geen minuut geweest dat de meiden even niet aan het kletsen waren(alleen als ze aan het eten waren dat was het even stil).Pfff... Bel ik mijn moeder op,vraag of er 1 van de kinderen mag logeren.Ja natuurlijk mag dat zegt mijn moeder.Maar...de meiden wilden samen gaan logeren en absoluut niet apart.Nou zegt mijn moeder,hoe meer zielen hoe meer vreugd. Dus ik heb ze na het eten naar mijn moeder gebracht.Jee wat is het hier nu stil zeg.Ik mis ze! Twee maanden geleden vond ik het fijn als ze een nachtje en ochtend niet thuis waren.Maar dat is allemaal veranderd nu,omdat IK me weer super voel! Zo moest dit toch even kwijt.
Ohw meis wat heerlijk!! Zulke berichten vind ik zo fijn om te lezen. Lekker genieten meis! Dikke knuffel
Wat ontzettend fijn dat je je nu zo goed voelt! Het aller belangrijkste is, wanneer een Mama zich goed voelt! Geniet er maar lekkkkkkkkerrrrrrrrrrrrrrr van hoor! Je hebt het helemaal verdiend!!!!
WOW.. de energie KNALT uit je woorden zeg.. ongelofelijk!!!!! GENIET ERVAN!!!!!!!!..... **stiekem jaloers!!**