Woningbouw frustratie

Discussie in 'De lounge' gestart door Within, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

ff spuien..

Ik heb het idee dat dit echt een klote week gaat worden. Gisteren mijn kat laten cremeren nadat ze na 7 weken vermissing is gevonden na een aanrijding... Lichtpuntje van de dag was dat we eindelijk op een huis konden reageren via de woningbouw.
    We wonen nu in een 2 kamer flatje en Joshua slaapt bij ons op de kamer, we willen hier dus zsm weg.

Helaas... Wij dachten dus met onze 2,5 jaar inschrijving als doorstromer een goede kans te maken. Krijgt mijn man vanmorgen een telefoontje dat onze inschrijving helemaal niet geldig is! Wij hebben nooit hier iets over gehoord en de inschrijfkosten gingen hier automatisch..
    Nu kunnen we dus helemaal overnieuw beginnen, maar voor doorstromers is de wachttijd bijna 3 jaar, starters zelfs 5 jaar. En dan moet er dus nog een huisje vrijkomen wat bij je past..

Blegh. Ik ga de rest van de week terug mijn bed in denk ik...

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Waarom is ie niet geldig dan? Wat vaag.

Sterkte met het missen van je kat..

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dat vraag ik mij ook af als ze wel de inschrijfkosten hebben geind maar de inschrijving is niet geldig??

Sterkte met het verlies van jullie kat.

Enne je zoontje heeft een prachtige naam! Prinsje 1 heet ook zo ;)

4. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd met het overlijden van je kat meid. wat verschrikkelijk ;(

Wbt. die inschrijving, is het al die jaren ook betaald? dan zou ik echt even stennis schoppen bij de woningbouw. En goed navraag doen waarom het nu ineens niet meer geldig is.

Praat me niet van de wachttijden...ervaring mee. We hebben 12 jaar ingeschreven gestaan voordat we ene huis met tuin konden huren, daarvoor in een flat, waar we ook 8 jaar voor op de lijst hebben gestaan. 12 jaar dus totaal. Van 18-30 jaar. In de tussentijd dus in ene huurkamer gezeten, vanaf 26 jaar in ene flat, daarna vanaf 30 in een huis, ben nu 32.
    En we huren niet eens sociaal, we huren vrije sector van de woningbouw. Iets minder duur dan makelaar, maar nog steeds ene flink bedrag. Maar we moesten iets, flat werd ook echt te krap. Naar he, begrijp je frustraties daaromtrent heel goed.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Lijkt mij als je inschrijfkosten wel altijd afgeschreven zijn dat het gewoon geldig is hoor! Dus niet je bed in maar naar het kantoor van de woningbouw met je bankafschriften!

Deel Deze Pagina