woningcorporatie, woningbouw.. aa ik kan er niet meer tegen even van me af schrijven!

Discussie in 'De lounge' gestart door baby90, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Zijn jullie echt geboden aan de regio waarin je zoekt? Want om eerlijk te zijn zoek je natuurlijk ook niet echt in een hele 'makkelijke' regio..

Ik weet dat je indien je echt geen eisen stelt aan waar je woont namelijk, hier in het noorden sowieso zo een relatief goedkoop huisje hebt gevonden. En het lijkt mij dat dit voor wel meer gebieden geldt dan alleen hier in het noorden.

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Doe je ook mee aan de lotingswoningen van de stedendriehoek? Kan bv via ieder1. Als je echt niet meer kieskeurig bent kun je dat gewoon doen, daar is je inschrijfduur niet van belang en kun je zonder urgentie aan meedoen.

Loting woning - Woonkeus-Stedendriehoek

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    MadeinUsa, aii.. dat was balen! en flauw zeg.. de mensen die er wel aan dachten hadden dus gewoon pech...

Bedankt, ik ga de sites eens bekijken..

Ja we zitten een beestje vast een deze regio.. Ik begin vanavond bij mn nieuwe werk en mijn vriend werkt in Arnhem (nouja, hij maakt kabel schades) dus hij is eigenlijk overal en nergens.. wel in deze regio.
    Ik zie het eigenlijk niet gebeuren dat ik bijvoorbeeld richting apeldoorn ga (wel tot arnhem).. dan moet ik een uur rijden dan ben ik op mijn werk. Elke dag staat er op die wegen file, zowel de heen als de terug weg. Dus dan sta ik mooi te kijken en ben ik zeker wel meer dan 2 uur onderweg:x...
    als ik nou 40 uur zou werken, oke.. dan zou ik ook wel genoeg verdienen om dat te kunnen doen en dan zou ik het er wel voor over hebben. Helaas heb ik een contract van 12-32 uur en blijf ik een tijdje het minimum loon verdienen.
    Ik woon dus nu in een plaatsje onder Nijmegen en daar werk ik ook.
    Ik wil best een eindje rijden.. maar dat moet dan ook wel te doen zijn natuurlijk. Ik zoek in een straal om en nabij 35 km, en of dat nou in Gelderland, Limburg of Noord-Brabant is, i don't care:p...
    Bedankt voor jullie reacties dames.

4. Amy32

Amy32 Bekend lid

28 jun 2010
    700
    76
    28
    Al aan Duitsland gedacht? Kranenburg, Wyler, Kleve en vooral Goch: het is veel goedkoper dan in Nederland en geen wachttijden.

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Klopt, daar zijn wij nou aan het kijken.. we hebben in het verleden al eens woningen daar bekeken.. iets houd me elke keer tegen.
    Mijn vriend wilt het dolgraag dus nu heb ik zoiets van.. ach, voor een tijdje, waarom ook niet? dus ja, ik ben op dit moment ook op zoek naar een woning aan de grens in omgeving van wyler, kranenburg, nutterden.
    Ik kan echt geen duits, dus zal wel behoorlijk wennen worden.
    beetje gek misschien voor sommige, ik zoek tot ongeveer 35 km omstreken.. maar naar duitsland niet als je snapt wat ik bedoel.
    Dus wyler, kranenburg, nutterden of misschien zelfs emmerich. Ik wil niet te ver van de Nederlandse grens afzitten. en ik doe het ook alleen als het echt een goedkoop appartementje is.. we'll see:)...

6. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

7. Amy32

Amy32 Bekend lid

28 jun 2010
    700
    76
    28
    Als Emmerich een optie is, kijk dan even hier: Huren in Duitsland mainframe

Deel Deze Pagina