Woningnet..

Discussie in 'De lounge' gestart door 3boymom, 19 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113

Doe ik!
    Wij stonden ook 10e toen we werden uitgenodigd. Bij de bezichtiging kwamen er 6 niet opdagen dus stonden we 4e. En de eerste 3 voldeden niet aan de voorwaarden of wilde het huis niet, dus hadden wij mazzel. Hopelijk gebeurt dit jullie ook! :)

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Wij wonen ook in deze regio. Ik ken verschillende mensen die op zoek zijn naar een huis, al staan ze 18 jaar ingeschreven, het wordt heel erg lastig. Ik hoop dat het voor jou meevalt!

Ze hebben bij de gemeente hier ook evht gezegd: succes ermee, er zijn ook nog een paar honderd vluchtelingen voor je! :eek: Nou dat was echt tactisch...

3. 3boymom

3boymom Actief lid

3 sep 2017
    401
    285
    63
    Vrouw
    Dankjullie wel dames!

4. 3boymom

3boymom Actief lid

3 sep 2017
    401
    285
    63
    Vrouw

Ohja heel handig

5. 3boymom

3boymom Actief lid

3 sep 2017
    401
    285
    63
    Vrouw
    Het scheelt dat over 3 maanden de instelling waar ik verblijf een eenmalige woningaanbod urgentie gaat aanvragen alleen kan dat ook weer tijd duren vandaar dat ik t zelf probeer. Want Altrecht wilt geen behandeling starten omdat de woning te klein en te veel prikkels heeft.. dus is wel noodzakelijk

6. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Lastig TS, Ik woon in Hoograven en heb mijn woning met urgentie gekregen. Maar ik moet je er wel bij zeggen dat de flats in mijn buurt gemiddeld weggaan aan mensen met minimaal 8 jaar inschrijftijd... Echt superlastig voor jullie. Ik hoop dat jullie snel een fijn plekje mogen krijgen.

7. 3boymom

3boymom Actief lid

3 sep 2017
    401
    285
    63
    Vrouw
    Ja had een tijd geleden op een woning gereageerd in rivierenwijk stond 19 en si
    Lastig inderdaad;) de woning in Rivierenwijk ben ik van 19 sinds gister naar 9 gegaan. en de woning in overvecht van 10 naar 7 en de groepsbezichtiging is pas volgende week woensdag ik houd dus hoop...

8. Neilia

Neilia Niet meer actief

Wij stonden destijds voor onze woning 7e en waren uiteindelijk degene die em kregen.

Da's niet bij woningnet overigens
    Hier gaat het op inschrijfduur.
    wij stonden 1.5 jaar ingeschreven.
    Vorige keer binnen 4 maanden een woning.
    Na 6 maanden mochten we ons weer inschrijven op de site.
    Dat heb ik ook gedaan, al reageer ik niet.
    Mocht ik ooit een woning nodig hebben dan heb ik meer kans.

Rylie vindt dit leuk.
  9. 3boymom

3boymom Actief lid

3 sep 2017
    401
    285
    63
    Vrouw
    Dat is snel! Zijn er dan andere instanties als woningnet?

10. Neilia

Neilia Niet meer actief

Wij wonen net buiten de provincie Utrecht en vallen onder een andere coöperatie.

11. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Ik ga keihard voor je duimen!

Deel Deze Pagina