Jaja, ze zijn weer te koop bij de Action, de Hoelahoep voor 7.89 euro. Vorig jaar was ik goed bezig en zag ik echt verschil na een tijdje. Laatste tijd merk ik echt dat ik weer een "buikje" krijg, ik ben verder best slank maar daar stoor ik mij ontzettend aan. De mooie tijd komt er weer aan, dus we moeten weer wat gaat doen! Ik heb net een foto gemaakt en zal elke week een nieuwe foto maken, zodat jullie ook het verschil kunnen zien als jullie dat leuk vinden. Ik zal nooit een hele mooie buik krijgen, na 3 kids heb ik helaas striae en een hele gekke navel, maar we doen ons best Wie doet er met mij mee?
Hoelahoepen is echt veel moeilijker dan toen ik 10 was. Raarrrrr. Ik kan het dus ook niet meer Haha. Maar succes!
Haha, dit is ook niet te vergelijken met een hoepel die kids gebruiken. Dit is een fitness hoepel, veel zwaarder en veeeel makkelijker. Ik zou zeggen, probeer maar
Ik heb het een tijdje bijna elke dag rond de 20 minuten gedaan. (Kan het helaas maar 1 kant op) Maar ik zag geen verschil. Deed jij het veel langer?
Nee niet veel langer, wel als het mij lukt 2 x per dag en ook beide kanten op Dat lukte mij eerst ook echt niet, maar na heel veel oefenen, lukt het nu wel
Poeh.. 2x per dag! Ik vind 1x per dag al een opgave. Ik heb gewoon echt geen discipline. Ik heb het de andere kant op wel een paar keer geprobeerd, dat ging al steeds ietsje beter.
Ik heb het vorig jaar ook een hele poos gedaan. Merkte echt dat mijn buikspieren beter werden. Maar mijn kinderen hebben dat ding gesloopt. Ik overweeg nu om een lichte hoelahoep te kopen. Het schijnt dat die beter voor de buikspieren zijn dan de fitness hoelahoeps, zoals die van de action. Weet iemand hier meer van?
Ik doe ook mee. Maar foto's plaatsen ga ik niet doen. Mijn buik is ook niks vergeleken bij die van jou ben ik bang
Ik doe het ook met een fitnesshoelahoep. Maar blijf nog blauwe plekken houden, dus voelt nog niet echt heel tof zeg maar.
Krijg je daar een mooiere buik van? Mijn man zal mij echt voor gek verklaren dus misschien haal ik er alleen daarom wel 1. Ik ben zelf erg slank, maar mijn buik vind ik dus echt niet mooi, misschien dat dit wel de oplossing is.
Ik heb er al jaren een maar houdt het nooit langer dan twee dagen vol . Ga het nu maar weer eens proberen!