Ik heb een vest en jas besteld bij Bonprix. Gisteren werd het dan bezorgt... Maar er zat alleen het vest in. Toen bekeek ik het factuur, en stond er bij de jas: "Uitverkocht". (*&^%$#$%^& Had ik verdorie zo'n leuke jas uitgezocht. En ik snap het niet, want waarom stond dan niet al op de site dat het product uitverkocht was? Ik heb alles al betaald, de jas dus ook. Heeft iemand enig idee of en wanneer het geld van de jas terug gestort word? Ik stel de vraag even hier, want heb niet veel zin om 15 ct per minuut te betalen en een half uur in de wachtrij te worden gezet.
Geen idee hoelang zoiets duurt maar heb geen goede ervaringen met Bon Prix. Tijdje geleden eens een hele leuke bikini besteld (althans, hij leek erg leuk). Toen ik hem thuis kreeg, kreeg ik een hele andere maat dan ik besteld had. Dus weer terug gestuurd en wat later zou ik dan de juiste maat krijgen, nou kreeg een hele andere bikini in huis! En volgens hun was dat toch echt de bikini die ik had besteld.. Uiteindelijk weer terug gestuurd en toen iets heel anders voor in de plaats genomen.
Ik bestel regelmatig bij de Bonprix en nog nooit geen problemen ervaren. Ook een keer gehad dat (achteraf) een product toch uitverkocht bleek te zijn (betaal altijd via ideal) en het bedrag wordt dan keurig terug gestort op je rekening (alleen minder snel maar het komt er wel).
Charity, wat vervelend zeg. In eerste instantie wilde ik ook helemaal niet bestellen bij Bonprix, omdat ik wel vaker hoor dat het daar niet deugt. Maar kon bij de wehkamp niks vinden en op de miss etam site ook niet, allemaal oude wijven jassen. Maar toen toch maar kijken op de site van bonprix en daar vond ik dus wel een leuke jas. @ Pluk, ok dankje voor je antwoord. Dan moet ik het maar even in de gaten houden... @ Elmo. Nee mailen kan volgens mij niet. ' bonprix.nl: Hulp Als je vraag er niet tussen staat dan moet je bellen.
dan zet je het weg onder klacht en dan kan het wel per mail bonprix.nl: Hulp= edit; handig dat de link niet het klacht gedeelte weergeeft nu
Ik heb precies hetzelfde gehad, ook met een jas. Terugstorting gebeurt binnen 2 weken. Waardeloos he, dat het niet meteen op de website vermeld wordt en je dus eerst betaalt (en stopt met verder zoeken!).
Tja, echt waardeloos. Van heel veel dingen zie je op de site wel dat het uitverkocht is. Waarom dan van dit niet. Pcootje, ik zie ook nergens waar je je klacht kan melden hoor.
stappenplan klik op link klik op andere vragen in overzicht klik op hoe kan ik een klacht indienen (2de regel rechts) rechts onder stel uw vraag Moet lukken toch?
Ik bestel regelmatig bij Bonprix en het is tot nu toe nog nooit fout gegaan....maar ik heb gisteren weer wat besteld ben benieuwd
Ik heb in het verleden bij hun besteld. Tot 2x toe de bestelling niet ontvangen, maar wel een herinnering of ik de bestelling nog even wilde betalen. Heen en weer gemaild en gebeld. Heb gelukkig uiteindelijk niets hoeven te betalen, maar dat was ook gelijk de laatste keer dat ik daar iets heb besteld!
Nounou, het is niet waar... Ze hebben het geld al terug gestort vanmiddag, zie ik met internet bankieren. Ben dit niet zo van ze gewend. Eind goed al goed dus... Maar nu wel weer ergens een andere jas uitzoeken...
Fijn dat je zo snel het geld terug hebt gekregen! Ik heb er ook geregeld wat besteld, kwaliteit is niet al te best maar goed. Daar is de prijs ook wel een beetje naar. En heb vorige keren ook geregeld gehad dat iets was uitverkocht zonder dat ik dat wist. Erg fijn als je al tijden op zoek bent naar een positiewinterjas en je ineens DE jas hebt gevonden :s Maar die dus niet meer leverbaar was.
Een olijfgroene parka met capuchon en nog een printje op de rug. Ik wil sowieso een parka jas (lange jas die over de kont valt, maar niet zo lang als een potloodventersjas. ) De kleur zwart mag ook, maar ik ben er al zoveel tegengekomen die ik net niet mooi genoeg vond, of waar reviews onder stonden van 50-jarigen.