Zijn er mensen die ervaring hebben met woningruil ? Op welke site zijn jullie geslaagd ? Ik hou al jaren Woningruil voor huurwoningen - Qvision BV in de gaten. Heb een aantal keer gereageerd maar tot nu toe geen goede ervaringen. (geen reactie of iemand met zoveel haast dat ik onder druk gezet werd). Dat is best jammer, want er komt maar 1 of 2 keer per jaar een woning waar ruilen bij mogelijk is ivm voorwaarden. Heb er van de week 2 gezien, maar die hebben toevallig allebei geen contactgegevens in hun advertentie gezet... ook zo handig
Ik heb ooit aan woningruil gedaan. Alles was best snel geregeld via woningbouw. Het enige wat ik echt slecht vond is dat ze mijn nieuwe huur snel met 100 euro omhoog gooide en de huur van mijn oude huis ging snel met 50 euro omhoog.
Dat is bijna altijd dat de huur verhoogd wordt. De huur wordt opgetrokken naar het prijspijl dat nu geldt, eigenlijk best logisch.
Haha dat zijn niet heel veel ervaringen dus Wat minder dat die huur omhoog gaat, rekening houden met een lagere huur dus, mocht het ooit via die weg gaan gebeuren.
Ik probeer het al jaren, maar niemand wil naar het gat waar ik woon toe haha Mijn ouders hebben het enorm vaak gedaan, ging altijd goed
Ik wil ook graag woningruil doen. Had ook iemand gevonden om woningruil mee te doen maar die hebben helaas afgehaakt omdat mijn huur van 523 naar 691 wordt verhoogd als er een nieuwe huurder in komt. Helaas hier nog geen ervaring dus maar ik ben heel benieuwd naar ervaringen van anderen. Waar ik wel een beetje tegenop zie is om in 1 dag te verhuizen.
Ik sta ook al paar jaar ingeschreven op woningruiler, helaas nog zonder resultaat. Twee keer daadwerkelijk iemand hier gehad, eentje vond m'n woning te klein. Tja, dat is ook precies waarom ik weg wil En bij de ander waren we het helemaal eens, maar had ik eerst even de woningbouw gebeld. Toen bleek dat zij niet mocht ruilen omdat haar woning verkocht zou worden als zij eruit ging. Balen, dus ruil ging niet door. Zij vond zelf andere woonruimte en wat bleek...daarna werd haar woning alsnog gewoon verhuurd! Balen, want we hadden graag willen ruilen