Woningruil

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoopy82, 3 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    haaai meiden ;)

Ik ben al maanden bezig t hele internet af te struinen om iemand te vinden die woningruil wil met onze woning. Ik woon in t gooi (bussum) en dat lijkt niet erg in trek! Nou begin ik wanhopig te worden!!!:)

Nu mijn vraag aan jullie: kennen jullie woningruil sites waar je je niet hoeft aan te melden of te betalen maar direct contact met aanbieder hebt?

ik ken al :
    -woningruil.nl
    -woningruiler.nl
    -marktplaats

Jullie nog suggesties van sites, graag zie ik ze tegemoet! Alvast bedankt lady's ;):D

2. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Wat voor huis heb je, en wat zoek je zelf?

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Geen suggesties maar wil je wel veel succes wensen met je zoektocht.
    Op dit moment zitten wij in hetzelfde schuitje, vorige week kregen wij een bezichtiging van een man die in scheiding ligt en op zoek is naar een appartement.
    Zijn eigen woning staat ook te koop waar ze samen nog wonen.
    Na wat vragen hebben we het adres gekregen en zijn we aldaar wezen kijken.
    Via onze makelaar hebben we voorgesteld of hij interesse had in onze woning zodat wij hun/zijn huis kunnen kopen.
    Vandaag is die beste man hier voor de 2e keer wezen kijken en zitten we nu in spanning af te wachten op een telefoontje van de makelaar.

Wat zoeken jullie en wat hebben jullie zelf in gedachte?
    Hoe lang staat jullie huis te koop? Hoe staat het met de kijkers?

4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    @ happy en deesdees: ik heb een 3kamer flatwoning op 3hoog zonder lift, maar makkelijke trappen in Bussum. Het is een huurwoning met 2 slaapkamers, open keuken en in de woonkamer door middel van een halve boog een stukje bij de woonkamer waar je eethoek neer kunt zetten of speelhoek. Jr geleden keuken, wc en badkamer gerenoveerd en vd zomer t balkon. Ik woon hier nu 2 jr en kom een slaapkamer tekort dus met spoed al maanden zoekende maar zonder succes :(

@ deesdees: ja ik heb dus huur... Ooowww wat spannenddddd, dus jij hebt een koopwoning en gaat een andere kopen of ga je van huur naar koop? Leg uittt als je wilt hihihi :) Oowwww kan me voorstellen dat t spannend is oooeeeeeeee :D ik duim voor jullie! t is zoooooo moeilijk een woning te vinden of te krijgen waar je ff jaaaren zoet bent!

Ik zoek een beneden woning liefst met tuin, zowiezo min 3 slaapkamers en in noord-Holland. Liefst amsterdam en omgeving of almere...

5. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    heey deze ken ik idd! Had er zelf een topic gezet, maar nooit 1 reactie gehad :(.... wat ik irritant vind aan dit prikbord is: ik wil gericht zoeken of uitgebreid naar wat ik opzoek ben, maar die optie is er niet...? Kun je kiezen hier wat je zoekt met een optie? Want het zijn pagina's lang en van alles door elkaar, maar ik zoek alleen in noord-holland.....

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Snoopy; Wij gaan van koop naar koop, huren hebben we geen ervaring in :)
    Jullie huis klinkt toch enigszins aantrekkelijk, komt er echt geen kijker?

7. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    @ dees: nee echt niemand :( misschoen trekt bussum ze niet zo afgezien vd woning.

Nog meer meiden met tips, sites, ervaringen, of mensen die ze kennen die willen verhuizen ruilen in noord holland? Let me know please, ik wil zoooooo graag weg hier ! :(

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    ruilenverhuis.nl misschien ?

Heb wel gemerkt dat er weinig actief is op de woningruilmarkt.. moet echt een gelukstreffer zijn! Hoop dat je (jullie) snel succes hebt!

9. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    thanks voor je link! Ga gelijk ff neuzen :).. Jaaa woningruil met t gooi is moeilijk, niemand wil hierheen en i cant blame them!;):D

10. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Verder niemand die sites weet voor mij, tips of iemand kent die ook wilt ruilen en naar t gooi zou willen???

Uppp :)

11. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Een kennis van me heeft laatst zijn woning geruild, maar hij ging van een eengezinswoning naar een appartement. En hij bleef binnen Huizen. Ik heb alleen geen idee via welke site hij heeft geruild.

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    als je gehuurd zit dan kun je toch gewoon gaan zoeken naar het huisje wat je wil (huur of koop) en als je er 1 gevonden hebt en je komt er voor in aanmerking dan kun je toch de huur van je huidige woning opzeggen. meestal is er een opzegtermijn van een maand en dan kun je toch gewoon verhuizen.
    maakt dan toch niet uit of er al iemand is voor de woning waar je nu nog woont dat is het probleem voor de verhuurder niet voor jouw.

13. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Dat zou ik ook zeggen, maar dr zitten vast nog ergens een paar haken en ogen die we nog niet weten.

14. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    @ piemie als je die kennis ziet of spreekt zou je t dan is kunnen vragen? Als je wilt hoor :)

@ de andere 2 meiden: ik begijp niet zo goed wat er bedoeld word met : een andere huurwoning zoeken wat je wilt en huur van je eigen woning opzeggen?

Ik wil woningruil omdat ik sta ingeschreven in 2 regios en nog laaaaaang niet onder 10 eindig als kandidaat. Ik kan hier niet langer blijven vawege tekort aan slaapkamers en 3hoog wat zwaar lopen is voor mij. Vrije sector of iets huren wat een particulier aanbied kan ik niet betalen, veel te hoge prijzen, eisen, borg en geen huurtoeslag mogelijkheid.

Vandaar dat deze optie overblijft voor mij naast t blijven reageren via woningnet tot ik op nr 1 sta voor een juiste woning.

15. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    En via je woningbouwvereniging? Ik weet bijvoorbeeld dat Eigen Haard zoiets aanbied. En de koopwoningen in Almere zijn best "goedkoop" wij wilden ook kopen in Amstelveen betaal je ruim 300.000 voor een woning terwijl zulke woningen in Almere onder de 200.000 weggingen. Dus misschien toch de moeite waard?

16. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    omdat dat de meest normale weg zou zijn.

weet niet wat, waar en max prijs je zoekt maar zoiets?

Woningruil Hoorn/Amsterdam te Huur Aangeboden op Tweedehands.net

17. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Dat zet denk ik geen zoden aan de dijk. Snoopy wilt weg uit Bussum en richting Almere/Amsterdam. En de man uit hoorn wilt ook naar Amsterdam.

18. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

gewoon simpel(en gratis) briefjes ophangen in de winkels?... heel misschien heb je wel geluk !

19. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    hihihi, idd Bonkie die link heb ik helemaal niets aan want is hoorn amsterdam.

Ik zoek iemand die naar Bussum zou willen verhuizen en in een appartement kleiner wil wonen en zijn begane grond woning met 3 slaapkamers aanbied regio amsterdam, almere en nog hilversum .

Deel Deze Pagina