Hoe zagen jullie eruit als puber zijnde? Ik begin, maar ik hoop niet dat jullie het erg vinden als ik de foto's weer weghaal vanavond. View attachment 193482 14 jaar oud, met mijn eerste telefoon: jawel, de Swing. Haha...
View attachment 193484 Ik 15 jaar oud. We maakten met de familie een fotoshoot toen mijn vader 50 jaar werd. (Nu is hij 62)
heel gelukkig heb ik geen digitale foto's van mezelf als puber want ik vond het verschrikkelijk, de bril die ik vanaf de basisschool had en m'n ouders geen geld om een leuke te kopen toen ik er toch echt te oud voor was enzovoorts...
ik was echt lelijk als puber man, echt niet dat ik die fotos ga plaatsen boooh 1. dunne wenkbrauwen net als fokking potloodlijntjes 2. beugel 3. geblondeerd haar met uitgroei 4. kuif WTF 5. liep altijd in een trui met kerstballen erop 6. had altijd veel te hoge broeken, veel te groot, met te grote schoenen
ik heb wel fotos van mezelf maar die staan hier niet op de laptop hmm moet ik ff zoeken waar de cd is. Wel een heeeeeeeel verschil met nu iniedergeval haha....
Kan me het niet voorstellen van jou maar ok. Haha die trui met kerstballen... Mijn moeder had vroeger een trui voor zichzelf gebreid met een poes erop, en ook in een kleiner formaatje voor mij. Haha... Liepen we allebei in dezelfde trui. Verschrikkelijk.
ik was ook heel verlegen en durfde nooit wat te zeggen lol. Dat is nu helemaal niet meer zo gelukkig. Ik wa echt een nerd, als ik fotos zie denk ik boh. Oja ik had ook bruine lippenstift op. Alsof ik poep had gegeten ofzo
Ach ja, zo kijken onze kids later ook naar hun foto's. Nu denken we hun uberhip aan t kleden en over 15 jaar zeggen ze; mama, wat dacht je toen!!!
Ook leuk dit topic! Nou hier kom ik, ik was hier 16. Dus dat is 5 jaar geleden. View attachment 193615