Dames, Ik ga jullie voor een weekje verlaten om me te gaan storten in de romantiek van Parijs... Mijn mannetje en ik gaan genieten van onze vakantie midden in deze wereldstad. Ik ben er nog nooit geweest dus ben heel benieuwd. Tot volgende week! Groetjes, Josien
Om mij 'los te weken' van ons eerste kindje (toen ruim een jaar) had mijn vriend een weekendje Parijs georganiseerd voor mijn verjaardag! Erg lief van hem en ik heb erg goede herinneringen aan deze stad! Enjoy it!
He, wat leuk! Vind het een geweldige stad! Je moet alleen wel beetje plannen wat je wilt zien. Er is zoveel te zien daar, en het is best vermoeiend. Maar zeker de moeite waard. Ben er zelfs ten huwelijk gevraagd
Ik ben gek op Parijs! Ben er nu 7 keer geweest (of meer, ben de tel kwijt haha) en wil er binnenkort weer heen. Veel plezier!
Zo daar zijn we weer! We hebben een heerlijke tijd gehad in Parijs en genoten van alles! Het is wel vermoeiend hoor als je zoveel wilt zien. Ik kan ook geen trap meer zien hahahaha! Meiden, echt een aanrader hoor... en nu gaan we uitrusten ...
Ja gelukkig wel ja... ze voorspelden niet al te veel goeds, ook niet in Frankrijk zelf als je naar het nieuws keek, maar we hebben geluk had. Het regende wel af en toe maar tussen de buien door waren we steeds net ergens binnen! Groetjes, Josien