zou toch niet erg zijn als je er een jaar aanvast zit? je moeder kan dan toch gewoon bij haar vriend intrekken, je moet dan alleen een jaar blijven betalen voor de huur. maar dat moet je nu ook!
Mijn reactie was wat laat, je had al gebeld... maar wat ik bedoelde bel niet onder je eigen naam etc... maar gewoon algemene informatie opvragen etc.. Kijken wat de mogelijkheden zijn... dus eigenlijk moet je mijn reactie maar gewoon vergeten hihi... sorry zit onder zware antibiotica, koorts en heb een PND... helpt soms niet echt met antwoorden
Hier zou het je zowiezo niet lukken....de regels zijn veel strenger geworden Wij wilde voorheen in Delft woningruil doen met een man die een eengezinswoning had en een flat zocht. Maar de woningbouw deed heel erg moeilijk en zei dat van een flat naar een eengezinswoning nooit zou mogen ! :x Suc-6 ermee Ik hoop dat het jullie wel lukt !
beetje raar als je niet naar een eensgezinswoning mag maar dat kon dus wel zei ze vanmiddag.. ze hadden het juist liever wel... een gezin in een eensgezinswoning en iemand alleen in een flat