Ha! Ik zit nu bijna in de fase dat ik weer eens tijd heb voor een goed boek. Een van de laatste boeken die ik las was Dan Brown! Tussendoor wel eensbegonnen aan 50 shades, maar dat vond ik niet veel. Hou wel van het genre Dan Brown. Of bijv saskia noort. Iemand een tip misschien?
Een roman door Irene Real Castillo : Roos leeft Een triller door C.M. van Haasen : Nachtleven & Hersenspinsels tussen de muren
Ik heb net 4 boeken van Viveca Sten gelezen. Een Zweedse misdaadschrijver met een juridische achtergrond. Ik heb ze als e-book bij bibliotheek.nl geleend.
Simone vd Vlugt vind ik echt een topschrijfster! En een topboek vind ik ook 'extreem luid en ongelooflijk luidruchtig' van jonathan foer, geniaal geschreven
Voor ik ga slapen van S J Watson is echt een aanrader! Verder zijn de boeken van Rosamund Lupton ook aanraders (Zusje, Later)
Ik kan je de boeken reeks van Diana Gabaldon aanraden, deze heet De Reizigerscyclus, tot nu acht delen, en ontzettend spannend. Er is nu ook een serie van gemaakt, Outlander!
Saskia Noort is hier ook favoriet, erg leuke boeken vind ik dat Esther Verhoef en Judith Visser vind ik ook aanraders, misschien dat je dat ook leuk vindt?
Camilla Lackberg is echt een van mijn favoriete schrijfsters, je moet wel de boeken in de juiste volgorde lezen... Verder Tess Gerritsen, Lisa Unger, Nicci French en van de nederlandse schrijvers Loes den Hollander, Judith Visser, Marion Pauw...