9maandenbeurs ook nuttig voor kindje van 6 maanden?

Discussion in 'De lounge' started by JoliJoy, Jan 19, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JoliJoy

JoliJoy Actief lid

Jun 27, 2014
    391
    0
    16
    Ik en een vriendin willen graag naar de negenmaandenbeurs. Maar we hebben allebei een kindje van 6 maanden. Is deze dan evengoed aantrekkelijk kwa aanbiedingen waar we voor deze leeftijd nog iets aan hebben???

2. yoshi

yoshi Actief lid

Aug 12, 2015
    362
    45
    28
    Vorig jaar ben ik geweest toen was mijn zoontje 4 maanden. Toch nog best wat gekocht.

3. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ja hoor. Ben wel eens met mijn baby van 11 maanden geweest. Hartstikke leuk. En je hebt ook toegang tot de huishiudbeurs

4. Caithy

Caithy Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    3,713
    1,060
    113
    Nuttig is het voor een kindje van 6 mnd niet, die heeft echt geen idee! Maar als jij en je vriendin er heen willen, ga gewoon! Je bent zeker niet de enige

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Als jij wilt gaan prima, maar laat je kind alsjeblieft thuis. Heeft daar niets te zoeken en heb altijd zoveel medelijden met de kindjes daar.

6. jill1984

jill1984 Actief lid

Jun 10, 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk niet dat TS bedoeld of het wel of niet verstandig is om haar kindje mee te nemen, maar meer of er leuke standjes staan met leuke aanbiedingen voor kinderen van deze leeftijd ;)

Ts: Ik zou zeker gaan, er is niet alleen aandacht besteed aan de aller kleinste baby's maar ook voor dreumes en peuter. En je kunt naar de huishoudbeurs, altijd leuk :)

7. JoliJoy

JoliJoy Actief lid

Jun 27, 2014
    391
    0
    16
    Precies Jill...
    Ik bedoelde inderdaad niet of het verstandig is om met je kindje te gaan, want dat vind ik echt NOT DONE in die drukte.
    Maar inderdaad kwa stands... Of er ook spulletjes zijn voor dreumesjes :)
    Thanks! En anders kunnen we inderdaad altijd nog wat scoren op de hhb :)

Share This Page