Ik en een vriendin willen graag naar de negenmaandenbeurs. Maar we hebben allebei een kindje van 6 maanden. Is deze dan evengoed aantrekkelijk kwa aanbiedingen waar we voor deze leeftijd nog iets aan hebben???
Ja hoor. Ben wel eens met mijn baby van 11 maanden geweest. Hartstikke leuk. En je hebt ook toegang tot de huishiudbeurs
Nuttig is het voor een kindje van 6 mnd niet, die heeft echt geen idee! Maar als jij en je vriendin er heen willen, ga gewoon! Je bent zeker niet de enige
Als jij wilt gaan prima, maar laat je kind alsjeblieft thuis. Heeft daar niets te zoeken en heb altijd zoveel medelijden met de kindjes daar.
Ik denk niet dat TS bedoeld of het wel of niet verstandig is om haar kindje mee te nemen, maar meer of er leuke standjes staan met leuke aanbiedingen voor kinderen van deze leeftijd Ts: Ik zou zeker gaan, er is niet alleen aandacht besteed aan de aller kleinste baby's maar ook voor dreumes en peuter. En je kunt naar de huishoudbeurs, altijd leuk
Precies Jill... Ik bedoelde inderdaad niet of het verstandig is om met je kindje te gaan, want dat vind ik echt NOT DONE in die drukte. Maar inderdaad kwa stands... Of er ook spulletjes zijn voor dreumesjes Thanks! En anders kunnen we inderdaad altijd nog wat scoren op de hhb