Ik vind ook niet dat het aan ts ligt. Als zo'n uittreksel na 3 maanden al verloopt, dan blijf je toch niet steeds een nieuwe aanvragen voor het geval je een keer in aanmerking komt voor een woning. Voor hetzelfde geldt duurt het nog jaren. Het is echt niet netjes van de woningbouw, hier heb je in ieder geval wel van geleerd. De volgende keer als je een woning krijgt toegewezen, direct vragen om dit per e-mail bevestigd te krijgen en desnoods dezelfde dag nog papieren afleveren.
Ja dat ga ik zeker doen een les is het zeker Heb nog niks gehoord van ze mbt mijn klacht Kijk de woning krijg ik er niet terug mee maar wil gewoon even dat ze er iets mee doen Heb nu alles boven op de kast klaar en zal nu over 3 maanden meteen een nieuwe uitreksel vragen En als ik de woning krijg kijken En meteen rennen naar de woningbouw hahahah Weetje wij wonen ongeveer 15km van school En sta nu 4 jaar ingeschreven wil graag daar in de buurt Lekker op de fiets of lopend me kids brengen Gelukkig had ik de kids nog niks verteld
Zo dat is balen inderdaad ts! Het is al heel lang geleden dat wij een sociale huurwoning kregen, maar als ik het me goed herinner hadden we alle papieren al bij ons, en werd er ook ter plekke beslist. Nummer 1 wilde het maar ter plekke bleek het inkomen te hoog, nummer 2 wilde het niet dus wij als nummer 3 mochten het zeggen. Volgens mij hebben we direct op het aanrecht alles ingevuld en mogelijk kregen we de sleutels zelfs al mee (dat laatste weet ik niet zeker meer, maar ik kan me geen andere sleuteloverdracht meer herinneren)
wij hebben helaas een paar jaar geleden hetzelfde meegemaakt. alleen was het bij ons nog zo dat het een aangepaste woning was en die werd gegeven aan een gezin die dat niet nodig heeft en wij wel. nu wonen we helaas in een verschikkelijke buurt, ver van school en geen kans om te verhuizen want dan moeten we alle dure aanpassingen zelf betalen.
Even een update Heb een reactie gehad op mijn mail Nu heeft ze aan dat ik idd die donderdag met haar collega gesproken had om voor donderdag 14 januari de papieren in te leveren Maar zou ik op dinsdag 12 januari gebeld hebben ????. Om te zeggen ik kom er zo aan Nou ik heb dus echt niet gebeld heb dit ook gemaild en gezegd of ze de gesprekken willen opvragen Want vooral nu dat ze dus wel zegt dat het waar is van de afspraak hier laat ik het niet bij zitten Ik houd jullie op de hoogte
Heb net toch even gebeld mevrouw wilt het gesprek niet eens aangaan nou ja zeg Zei beweerd dat ik dinsdag heb gebeld nou ik snap het niet ik heb dus echt niet gebeld
Ja dat zou kunnen om het gesprek van donderdag te bevestigen maar dat geeft ze ook aan dat die afspraak stond en klopte Maar iemand heeft dinsdag gebeld en ik was het niet Hoe kan dat dan
Dit gaat een welles niets spelletje worden. Ik denk wel dat jij gelijk hebt, maar of je je gelijk wilt halen ja je krijgt het huisje er niet mee terug die is al naar een ander. Het is aan jouw hoeveel energie je er in wilt steken. Gevoelsmatig snap ik dat je je( gelijk wilt halen) Het enige wat je misschien kan bereiken is bij het volgende huis dat je wat eerder aan de beurt bent het huis zelf is al weg? Ik denk dat ik het persoonlijk zou laten zitten. Geeft veel negatieve energie.
Ja het huis is al naar een andere Ben nu opnieuw reageren maar idd Mischien willen ze wel een compromis sluiten ofzo met een gelijkmatige woning Ik ben ook niet echt boos meer odzo Maar gaat op manier waarop Ik zie wel hoe het afloopt is igg een les voor de volgende keer om direct richting woningbouw te gaan met alle papieren en niks telefonisch meer af te spreken beter via de mail
Zei blijft volhouden dinsdag heb ik mevrouw....... Gesproken en je zei ik kom er zo aan heb jou het adres nog gegeven en ik zat te wachten Ik kan natuurlijk opvragen maar dan zeggen zei ja Mischien heb je wel met andere telefoon gebeld of niet
In dat gesprek zou je toch bevestigen wie je bent anders heeft die mevrouw van dat kantoor toch geen flauw idee met wie ze een afspraak maakt al had je vanaf een andere telefoon gebeld.. Die prutser probeerd nu zelf de consequencies van haar fout te ontwijken.. Gewoon opvragen! Niet je zelf laten afwimperen door zo een doos van de woningbouw!
Ik zou hier ook echt van gaan tandenknarsen. Laat in ieder geval zien met wie ze te maken hebben! Die doos probeert de schuld in jouw schoenen te schuiven, en je zal er waarschijnlijk niks mee bereiken maar je mag best voor jezelf opkomen en je gelijk halen.
Dat zou toch een schappelijke oplossing zijn, op het moment dat er in die wijk een vergelijkbare huurwoning vrijkomt, heb jij eerste keus. En dat voor de eerste 3 woningen die vrij komen, daarna hoef je pas weer gewoon te reageren. En je kunt prima een bellijst opvragen om aan te tonen dat je dinsdag niet gebeld hebt, dan mag zij aantonen met welk nummer je dan wel gebeld zou hebben.
Laat haar dat maar bewijzen. Sorry hoor, maar wat de rest ook al zegt.. ze probeert nu gewoon haar fouten op jou af te schuiven. Ik zou dat niet zomaar over me heen laten gaan.
kun je er niet gewoon heen gaan. Vanachter een telefoon hebben veel mensen een grote mond... tot je voor hun neus staat. Ik zou het er ook niet bij later zitten.
Nee ik zou het er ook niet bij laten zitten. Dat ze ineens hier mee komt, bewijst voor mij dat ze haar fout op jou wil afschuiven. Zou des te bozer zijn en zeker het gevecht aangaan.
Heb contact gehad met teamleider van de afdeling En die zegt het is haar woord tegen die van mij en daar mee afgedaan Enige wat ze zei is dat ze mijn gegvens nu hebben bij een eventuele vokgende toewijzing dat ik niks hoef in te leveren Ja ze probeert haar fout zeer zeker te verdoezelen Ze zei notabene dat ik zelf mijn naam genoemd heb in dat gesprek nou zeg. Ze hebben geen gesprekken opgenomen Ja ik weet ook niet wat ik verder kan doen ze willen verder ook niks compenseren