woningtoewijzing en accepteren ben echt boos

Discussie in 'De lounge' gestart door mama201, 13 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Ik vind ook niet dat het aan ts ligt.

Als zo'n uittreksel na 3 maanden al verloopt, dan blijf je toch niet steeds een nieuwe aanvragen voor het geval je een keer in aanmerking komt voor een woning. Voor hetzelfde geldt duurt het nog jaren.

Het is echt niet netjes van de woningbouw, hier heb je in ieder geval wel van geleerd.
    De volgende keer als je een woning krijgt toegewezen, direct vragen om dit per e-mail bevestigd te krijgen en desnoods dezelfde dag nog papieren afleveren.

2. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Ja dat ga ik zeker doen een les is het zeker

Heb nog niks gehoord van ze mbt mijn klacht

Kijk de woning krijg ik er niet terug mee maar wil gewoon even dat ze er iets mee doen

Heb nu alles boven op de kast klaar en zal nu over 3 maanden meteen een nieuwe uitreksel vragen

En als ik de woning krijg kijken

En meteen rennen naar de woningbouw hahahah

Weetje wij wonen ongeveer 15km van school

En sta nu 4 jaar ingeschreven wil graag daar in de buurt

Lekker op de fiets of lopend me kids brengen

Gelukkig had ik de kids nog niks verteld

3. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.173
    10.700
    113
    Zo dat is balen inderdaad ts!
    Het is al heel lang geleden dat wij een sociale huurwoning kregen, maar als ik het me goed herinner hadden we alle papieren al bij ons, en werd er ook ter plekke beslist. Nummer 1 wilde het maar ter plekke bleek het inkomen te hoog, nummer 2 wilde het niet dus wij als nummer 3 mochten het zeggen. Volgens mij hebben we direct op het aanrecht alles ingevuld en mogelijk kregen we de sleutels zelfs al mee (dat laatste weet ik niet zeker meer, maar ik kan me geen andere sleuteloverdracht meer herinneren)

4. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben helaas een paar jaar geleden hetzelfde meegemaakt. alleen was het bij ons nog zo dat het een aangepaste woning was en die werd gegeven aan een gezin die dat niet nodig heeft en wij wel. nu wonen we helaas in een verschikkelijke buurt, ver van school en geen kans om te verhuizen want dan moeten we alle dure aanpassingen zelf betalen.

5. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Even een update

Heb een reactie gehad op mijn mail

Nu heeft ze aan dat ik idd die donderdag met haar collega gesproken had om voor donderdag 14 januari de papieren in te leveren

Maar zou ik op dinsdag 12 januari gebeld hebben ????.
    Om te zeggen ik kom er zo aan

Nou ik heb dus echt niet gebeld heb dit ook gemaild en gezegd of ze de gesprekken willen opvragen

Want vooral nu dat ze dus wel zegt dat het waar is van de afspraak hier laat ik het niet bij zitten

Ik houd jullie op de hoogte

6. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Heb net toch even gebeld mevrouw wilt het gesprek niet eens aangaan nou ja zeg

Zei beweerd dat ik dinsdag heb gebeld nou ik snap het niet ik heb dus echt niet gebeld

7. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Je kunt je telefoon gegevens toch opvragen bij je provider. Stuur je die nog even na.

8. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Ja dat zou kunnen om het gesprek van donderdag te bevestigen maar dat geeft ze ook aan dat die afspraak stond en klopte

Maar iemand heeft dinsdag gebeld en ik was het niet
    Hoe kan dat dan

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dit gaat een welles niets spelletje worden.

Ik denk wel dat jij gelijk hebt, maar of je je gelijk wilt halen ja je krijgt het huisje er niet mee terug die is al naar een ander.

Het is aan jouw hoeveel energie je er in wilt steken.
    Gevoelsmatig snap ik dat je je( gelijk wilt halen)
    Het enige wat je misschien kan bereiken is bij het volgende huis dat je wat eerder aan de beurt bent het huis zelf is al weg?

Ik denk dat ik het persoonlijk zou laten zitten. Geeft veel negatieve energie.

10. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16

Ja het huis is al naar een andere

Ben nu opnieuw reageren maar idd Mischien willen ze wel een compromis sluiten ofzo met een gelijkmatige woning

Ik ben ook niet echt boos meer odzo

Maar gaat op manier waarop

Ik zie wel hoe het afloopt is igg een les voor de volgende keer om direct richting woningbouw te gaan met alle papieren en niks telefonisch meer af te spreken beter via de mail

11. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Maar daarmee bevestig je ook dat jij niet gebeld hebt op dinsdag. ;)

12. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16

Zei blijft volhouden dinsdag heb ik mevrouw....... Gesproken en je zei ik kom er zo aan heb jou het adres nog gegeven en ik zat te wachten

Ik kan natuurlijk opvragen maar dan zeggen zei ja Mischien heb je wel met andere telefoon gebeld of niet

13. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    In dat gesprek zou je toch bevestigen wie je bent anders heeft die mevrouw van dat kantoor toch geen flauw idee met wie ze een afspraak maakt al had je vanaf een andere telefoon gebeld.. Die prutser probeerd nu zelf de consequencies van haar fout te ontwijken.. Gewoon opvragen! Niet je zelf laten afwimperen door zo een doos van de woningbouw!

14. mumija

mumija Niet meer actief

Ik zou hier ook echt van gaan tandenknarsen. Laat in ieder geval zien met wie ze te maken hebben!
    Die doos probeert de schuld in jouw schoenen te schuiven, en je zal er waarschijnlijk niks mee bereiken maar je mag best voor jezelf opkomen en je gelijk halen.

15. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Dat zou toch een schappelijke oplossing zijn, op het moment dat er in die wijk een vergelijkbare huurwoning vrijkomt, heb jij eerste keus. En dat voor de eerste 3 woningen die vrij komen, daarna hoef je pas weer gewoon te reageren.

En je kunt prima een bellijst opvragen om aan te tonen dat je dinsdag niet gebeld hebt, dan mag zij aantonen met welk nummer je dan wel gebeld zou hebben.

16. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Laat haar dat maar bewijzen. Sorry hoor, maar wat de rest ook al zegt.. ze probeert nu gewoon haar fouten op jou af te schuiven. Ik zou dat niet zomaar over me heen laten gaan.

17. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    kun je er niet gewoon heen gaan. Vanachter een telefoon hebben veel mensen een grote mond... tot je voor hun neus staat.

Ik zou het er ook niet bij later zitten.

18. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Nee ik zou het er ook niet bij laten zitten. Dat ze ineens hier mee komt, bewijst voor mij dat ze haar fout op jou wil afschuiven. Zou des te bozer zijn en zeker het gevecht aangaan.

19. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Heb contact gehad met teamleider van de afdeling

En die zegt het is haar woord tegen die van mij en daar mee afgedaan

Enige wat ze zei is dat ze mijn gegvens nu hebben bij een eventuele vokgende toewijzing dat ik niks hoef in te leveren

Ja ze probeert haar fout zeer zeker te verdoezelen

Ze zei notabene dat ik zelf mijn naam genoemd heb in dat gesprek nou zeg.

Ze hebben geen gesprekken opgenomen

Ja ik weet ook niet wat ik verder kan doen ze willen verder ook niks compenseren

20. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Daar was ik al bang voor. Bij dit soort instanties trek je meestal aan het kortste eind helaas :(

Deel Deze Pagina