Ik vraag me af of mijn zoontje reflux zou kunnen hebben. Hierbij de klachten: - spuugt na iedere fles een flink deel van de fles weer uit - gelijk na de fles, als ik hem op mijn schouder leg voor het boertje, begint hij heel hard te piepen - uren na de fles spuugt hij ook bijna altijd nog een deel van de fles uit (eigenlijk iedere keer als ik hem overeind haal, spuugt hij) - hij heeft heel vaak de hik - hij boert heel veel (ook uren na de fles) en die ruiken vaak zuur. - bij het boeren komt ook altijd melk mee Het is niet dat hij de fles te snel leeg drinkt, want hij doet er meestal wel een half uur over. Hij krijgt Nutrilon Omneo en ik verdik het al met Nutriton, maar tot nu toe helpt dat vrij weinig. Zou hij reflux kunnen hebben?
Hallo Stefanie, dat is moeilijk te zeggen zo vanachter de pc! Als je het niet vertrouwt en als je zelf het idee hebt dat je kleintje last heeft van he topkomen dan zou ik naar de HA gaan! Vertrouw op je eigen gevoel. Heb je het idee dat je kleintje er veel pijn van heeft?