of t verlatingsangst is weet ik niet, maar ons dochtertje van 10 weken heeft al een paar weekjes dat ze in paniek raakt als ze mama niet ziet. bv gister bij mn vader op schoot, lekker aan t lachen en kletsen, steeds ff checken of mama er nog is, ik loop ff naar de keuken, had ze 3x gecheckt, en mama was er niet--> brullen!!! ik was er weer en even gerustellend toegesproken, en t was weer klaar.
Dank je voor je reactie! Ik was aan het lopen op een loopband en mijn mannetje stond om de hoek. Hij is al een p[aar keer meegweest en ging steeds goed, maar vandaag was het brullen. Eerst iets huilen, dus mijn begeleidster de fop er in gestopt. Maar na een poosje wilde hij dat niet meer, spuugde hem steeds uit en zette het toch op een krijsen!! Niet normaal, heb hem nog nooit zo horen krijsen. Ben 3 min voortijd gestopt, opgepakt, stil! Even getroost, slapen!! Niet te geloven! Ben er echt nog steeds niet achter namelijk wat het was, geen honger, geen krampen, geen vieze luier. Snap er niks van!
kan blijkbaar toch, mn dochtertje heeft t ook weleens als ze achter in de auto zit en ik voor, mn moeder zat er laatst naast, en ook speentje geprobeerd, maar ontroostbaar totdat mama naast haar kwam zitten, even mn hoofd tegen haar hoofdje gelegd, en toen sliep ze zo in nou ja, wel schattig, alleen misschien lastig als ze even ergens zonder me moet blijven, nog niet gehad dat ze t dan ook had.