theorieexamen autorijbewijs

Discussie in 'De lounge' gestart door MvN, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Hallo ladies,

Sinds vorig jaar zijn er nieuwe regels kwa theorieexamen voor de auto. Dus met gevaarsherkenning. Nu weet ik dat je 25 vragen gevaars herkenning krijg en 40 overig. Maar weet iemand hoeveel fout ik hiermee mag hebben?

Ben nu eindelijk aan mijn rijbewijs begonnen omdat ik het niks vind de hele dag ( of te moeten lopen ) thuis te zitten met de kleine. En aangezien ik ook nog een opleiding volg tot dir. secretaresse is het wel handig als ik een rijbewijs heb :)

Liefs

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik weet het even niet meer.....
    6 bij de gewone dacht ik, en 10 bij de inzicht vragen. Ik heb het vorig jaar ook gedaan en in 1 keer gehaald ( met 0 fout, strevertje :p )
    Ik heb ook afgereden in Tiel :D Bij wie les je? Ik bij Keuken uit Kesteren. Echt een SUPER rijschool! 20 lessen gehad en ik had 'm in 1 keer.
    Echt een aanrader.

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

4. Classic

Classic Niet meer actief

je mag van gevaar herkenning 12 fouten maken, (weet ik zeker)
    en van de rest van de 40
    6 fouten. ( dacht ik)
    greetz

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Jeetje, heb pas (bijna) 4 jaar mijn rijbewijs, maar er is dus best wat veranderd in de tussentijd! :)
    Veel succes in ieder geval!!

6. MvN

MvN Niet meer actief

thanks! want ik zweette peentjes.. op de cbr site staat alleen hoveel vragen niet hoeveel fout.

Heb net via de cdrom 3 tentamens gemaakt... en had telkens 6 a 7 fout bij gevaarsherkenning en 3 fout bij de overige vragen..

Ik dacht echt dat ik over alles maar 5 fout mocht hebben... ik had er al slecht door geslapen gister hhaha

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

mmm veel veranderd al in 2 jaar haha
    maar ik mocht toen 6 fout hebben maar had toen niet die gevarenherkenning..
    dat zou je moeten opzoeken op google misschien dat je daar wat over kan vinden
    succes
    het is echt super moeilijk geworden al zeg ik het zelf

8. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

9. angel23

angel23 Actief lid

21 nov 2007
    214
    1
    0
    ben gister nog geweest van de 40 normale vragen mag je er maar 5 fout hebben

10. luuus

luuus Niet meer actief

het word steeds lastiger ook he..

als ik dat examen nu opnieuw zou doen weet ik volgens mij de helft al niet meer haha

11. Classic

Classic Niet meer actief

Deel Deze Pagina