Hallo, Wij gaan over een maandje trouwen en hebben 2 zoons van 2jr3mnd en van dan 16 weken.. Hebben jullie nog ideeen om de kids te betrekken bij het huwelijk of andere tips? Sowieso veel kids op de bruiloft, 17 kinderen tussen 0-14 Overdag. Mijn huidige ideeen: Oudste brengt de ringen in de kerk (ouder neefje als back-up om te helpen) Misschien wat ballonnen op een stokje mee om in gem. huis mee te spelen Samen als gezin het gemeentehuis inlopen Bellenblaas voor als we gem.huis uitkomen Bij de zaal een pakketje met kleurpotloden, boekje, ballonnen, snoepje en er is een springkussen En er zal af en toe wel een kind huilen maar daar maken we ons niet druk om.. We zijn er vrij relaxed onder, moet ook wel met zoveel kids op je feest
Hoi Denneboom, Wij gaan toevallig ook over een maandje trouwen met zelf twee kinderen en nog vijf onder de daggasten. We hebben het feest in een tent bij mijn schoonouders op het erf, speelgoed genoeg daar dus! en voor overdag ook een springkussen erbij Zo'n pakketje maken is idd ook wel een leuk idee!
1 van de kinderen het huwelijk laten afslaan samen met de babs? Heeft mijn zoontje mogen doen bij vrienden en staat bij ons op het lijstje met trouwen. Een kinderakte maken zodat ze mee 'tekenen' voor het huwelijk van papa en mama. Een kinder gastenboek, grote kunnen de kleintjes erbij helpen, leuke tekening voor de vorm en dan bijv vingerafdrukjes maken. Een trouwkrantje/tijdschrift met leuke dingen over jullie en spelletjes voor de kinderen erin (kleurplaat, kruiswoordpuzzels etc). Een snoep/sweet table waar ze een zakje snoep kunnen vullen.