Manlief heeft net bericht gekregen dat hij in September 2,5 week naar Tokyo moet voor het werk. Natuurlijk gaan wij mee, zijn werk is vooral in de avonden, en dan slapen de kinders toch. Iemand wel eens in Tokyo geweest? We hebben in ieder geval besloten om naar de beide Disneyparken te gaan (tsja als Disneyfan, en als je er toch in de buurt bent ) maar verder hebben we eigenlijk geen idee wat te verwachten.
Ik zou dolgraag naar tokyo willen zowiezo gewoon naar japan, lijkt me echt leuk, vooral de anime/manga beurzen enz XD ik ben jarloers dat jullie er heen gaan haha zoeen vlieg ticket is erg duur! ga je foto's maken?
ooo wauw , wat gaaf zeg !! ben er nog nooit geweest maar lijkt mij echt super !! wat voor werk doet jou man als ik vragen mag ?? groetjes
Mijn man is zelfstandig freelancer voor verschillende bedrijven met betrekking op internetmarketing, verkoop en import. Net al vliegtickets geboekt, prijs viel mij reuze mee (man kan het natuurlijk terug krijgen, ik moet voor ons wel betalen) maar voor 2 volwassenen, 2 kinderen en 1 baby kost het 2200 euro aan tickets.
valt idd nog mee, hoewel ik het niet zou kunnen betalen haha maar je boekt nu ver van te voren waarscheinlijk dat het daarom erg meevalt. =3
Ik ben er 2 x geweest. Hangt ervan af wat je wilt gaan doen en waar je precies zit. Je hebt namelijk een druk gedeelte, het zakengebied maar ook een rustig gedeelte o.a. het oude Tokyo. Hier is het ook niet zo druk op straat en kun je wel lekker met de kinderen wandelen. Maar eerlijk gezegd, 2,5 weken in Tokyo met kleine kids? Op google is er genoeg info te vinden over deze stad en wat je zoal kunt doen.
wauw wat gaaf!!! ben er nog nooit geweest.. maar wat een mooie kans om daar eens heen te gaan op die manier!
Waarom niet? Onze kinderen zijn de halve wereld al overgevlogen terwijl ze nu 2 en 3 jaar zijn. We zijn met ze anderhalve week in New york geweest toen de jongste net een paar maanden was, gaat prima hoor. Daarbij, ik laat mijn man echt niet 2,5 week alleen naar Tokyo gaan, en de kinderen ergens dumpen doe ik ook niet. We willen vooral gaan rondkijken, natuurlijk naar Disney (voorlopige planning 5 a 6 dagen, veel voor dat Disney resort, maar dan hebben we in ieder geval alles gezien. Natuurlijk weet ik dat je op google kan zoeken maar ik was gewoon benieuwd of iemand hier wat meer kon vertellen. Azie trekt me normaal namelijk helemaal niet, maar nu we de kans krijgen, tsja.
wow wat een heerlijk baan heeft je man!!! ach joh je red je zo te lezen prima met kleine kids in een grote stad! dat gaat vast wel goed komen!
even wat anders hoor , maar zo zou ik dolgraag een keer met mn man naar new york willen....... dat lijkt me zo ontzettend gaaf! dat kan nu niet meer hoor ivm mn zwangerschap... maar zou ook zo niet weten hoe ik dat aan zou moeten pakken? hoe ik zoiets moet regelen?? als ik op internet zoek word ik overspoeld met info dat ik niet eens meer weet wat en waarna ik moet zoeken
Ik ga straks met 28 weken zwangerschap nog naar New york, dus het kan wel Soms is het goedkoper zelf te boeken (dus ticket apart en hotel apart) maar vaak is D-reizen ook heel goed te doen. Ik zou niet voor minder dan een week gaan, want dan ren je je poten uit je lijf en kun je er helemaal niet van genieten. Wij hebben vrienden wonen in Staten Island en die hebben ons de eerste keer alles laten zien. En mijn man heeft inderdaad een leuke baan (maar veel werk, vaak tot 80 uur per week, maar wel vanuit huis, dus hij is altijd aanwezig) maar over anderhalf jaar houdt dat op, dan gaan we emigreren en we hebben een dierenwinkel/trimsalon/hondenpension overgenomen die hij dan gaat uitbaten (ivm verkrijgen visum) en net een huis gekocht waar we een Bed and Breakfast gaan uitbaten.
Waarom laat je je man niet alleen gaan? Je zegt het echt zo van, ik laat hem echt niet alleen gaan. Ik laat mijn man namelijk wel vaak alleen gaan New york vond ik een week te lang, het is allemaal niet zo groots als het lijkt vond ik. De laatste 3 dagen nog wel geshopt, maar 5 dagen had ik lang zat gevonden. Maaruh, tokyo, leuk!!!
Ik ben nu 9 keer in NYC geweest (iedere keer 1 tot 3 weken) en nog niet uitgekeken! En ik laat mijn man niet alleen gaan omdat hij zich daar absoluut niet prettig bij zou voelen, en ik ook niet. Wij zijn eigenlijk altijd samen, werken beide vanuit huis etc etc. Daarbij mankeer ik vanalles waardoor het niet echt verantwoord zou zijn om mij met 3 kinderen 2,5 week alleen achter te laten zonder hulp.
ja?? maar mag je dan nog wel vliegen!? wat gaaf he dat je zo vaak al in new york bent geweest. Dus als wij ooit een keer gaan en jullie zijn daar dan ook toevallig , dan kunnen jullie ons rondleiden!! iemand schreef dat het allemaal niet zo groots is als het lijkt.... maar ik denk juist wel dat ik helemaal overdonderd zal zijn..... dat was ik namelijk in Parijs al HAHHAA (aantal jaren geleden), al die lampen , al die mensen, al dat verkeer tja echt alles vond ik ''groots'' ja sorry ik ben echt een ''dorps meisje'' zeg maar. oei wat een mooie plannen allemaal! Maar wat is uitbaten?????? En waar gaan jullie heen emigreren? OK! dus D-reizen is wat dat betreft wel een aanrader. maar dan ben je daar... en dan?? toen je de eerste keer daar kwam , hebben jullie toen ook echt helemaal uitgestippeld wat jullie perse wilden zien?? bvb ik zou dan heel graag naar empire state building willen. Wij zijn namelijk helemaal niet zo , we gaan altijd ergens heen en dan zien we wel wat leuk is. maar kan me zo voorstellen dat je je dan wel beter kunt voorbereiden op zo'n reis.
Ik heb mijn vorige zwangerschap tot 36 weken gevlogen, dus ja het kan wel. De eerste keer hebben we ons door vrienden laten rondleiden, gewoon gevraagd om in ieder geval alle toeristische plekjes te bekijken. Empire state is leuk hoor, vooral op een heldere avond. Uitbaten is dat wij eigenaar zijn en het gaan runnen. We gaan naar Florida Edit, je kan bij bijvoorbeeld thomas cook reisbureaus ook boeken en allerlei tours erbij boeken, dan heb je in ieder geval de hoofdpunten gezien.
thanks voor de tips! ik zal idd eens op reisorganisaties kijken..... dat deed ik voorheen eigenlijk niet.