woonaccessoires-topic

Discussion in 'De lounge' started by hoppala, Jan 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hoppala

hoppala Actief lid

May 10, 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames wat voor woon accesoires heb je in je woonkamer, wat staat er op je tvmeubel of salontafel, houd van leuke aparte moderne combinaties. Wil woonkamer een klein veranderinkje geven. Kunnen jullie fotos plaatsen, bijv. schaal met kaarsen bloemen of vazen met bloemen kussens? Zo geven we elkaar ook ideeen.

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij hebben een landelijke inrichting, verre van modern ben bang dat dat niet jouw smaak is.

3. hoppala

hoppala Actief lid

May 10, 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    maak niet uit, ik houd van bijvoorbeeld schalen die met verschillende dingen zijn gevuld of vazen met gecombineerde bloemen, gewoon dingen die niet standaard zijn maar eigen smaak in zit, maar mag ook beelden enz. en kussens. En deze topic is meer voor iedereen dus mensen die van landelijk of klasiek houden mogen ook dingen delen zodat we elkaar ideeen kunnen geven.

4. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Hier een paar fotos, ik weet niet hoe je meerdere fotos in 1 bericht zet.

Attached Files:

5. Marieke4mei

Nog een

Attached Files:

6. Marieke4mei

En nog een

Attached Files:

7. Marieke4mei

Laatste

Attached Files:

8. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

#8 wasmachine, Jan 4, 2013
    Last edited by a moderator: Jan 4, 2013
    Voor het raam hangt een mandje met kunstbloemen. Op de vensterbank staan onze kinderboeken (het is hier te klein om ze ergens anders kwijt te kunnen), verder allemaal grote knuffels in de vensterbank. Aan de lampen hangen nepvlinders, hele leuke, glimmende, kleurige. Op de koelkast hangt een tekening van mijn zoontje, vast gemaakt met hartjesmagneetjes. Op de tafel ook een bosje kunstbloemen. Op de planken boven mijn bureau een grote foto van mijn zoontje in een lijst, gemaakt door een fotograaf, nog steeds wat kerstkaarten en aan de deur een lintje met kerstkaarten en in de gang aan de draad van de stekker hangen kerstkaarten. Aan de planken boven het bureau hangt een vlinder en een sliert met kippen en op de plank een setje gekleurde kuikens. Op de muren hangen stijlvolle glanzende stickers met vlinders en figuurtjes. Voor het raam van mijn zoontje hangt nog kerstversiering maar die gaat gauw weg. Aan onze kledingkast hangt een sliert met bloemen en een sliert met allerlei arabische figuurtjes, kraaltjes en een belletje aan het eind en een sliert met vilten bloemen. Voor het raam van mijn zoontje's kamer staan ook knuffels en fotolijstjes met een foto's van badeendjes erin en een reeks badeendjes in allerlei soorten. In de badkamer hangt een plastic doorzichtig ophangding met meerdere vakjes erin waar ik het speelgoed van mijn zoontje in stop en er zitten plaktegels met badeendjes tegen de muur.

Edit: ook nog wat magnetenvlindertjes aan de koelkast en de magnetron , een nepplantje bovenop het keukenkastje met lange hangende takken en bladeren. En een verjaardagskalender van Mila en een verjaardagskalender die ik zelf heb gemaakt met foto's van vissen die ik in artis heb gemaakt en in de kantlijn foto's van mensen die in die maand jarig zijn. Mijn zoontje heeft boven zijn bed nog een gordijntje hangen, een soort muggennet maar dan niet voor muggen. Het is licht groen.

9. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,848
    0
    0
  10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
  11. twinkle star

:(
    Deze takken heb ik bij het tuincentrum gekocht. Spulletjes uit zo'n woonwinkel er in en set met lampjes (de hartjes) en klaar. Met de kerst had ik er andere dingen in gangen zoals ski's, slee, sterren en belletjes. Nu hangt dus alles weer anders want had wat nieuwe dingen gekocht en mijn meiden hebben nu ook een tak voor het raam daar is wat naartoe gegaan. De rakken van de meiden komen uit het bos. Super mooi eikenhout, latendrogen echt heel mooi!

12. jols

jols Bekend lid

Dec 26, 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk om zo mee te lezen en inspiratie op te doen! Gisteren bennie ook aan het knutselen geweest ( let niet opende muur op de achtergrond, we zijn aan het verbouwen en muur moet nog gesausd worden)

Het is een lantaarn gevuld met mos, takken, katoen en bolletjes waar straks bloemen uit komen

13. jols

jols Bekend lid

Dec 26, 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh, zie nu pas de spelfouten. Sorry!

14. All Mine

All Mine Bekend lid

Feb 22, 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Twinkel star, helemaal mijn smaak, mooi hoor!!

15. twinkle star

Dankjewel

16. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Leuke spulletjes zeg! Ik moet hier ook nodig eens kijken voor aankleding want het is hier zoooo kaal!

17. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Up! Wij hebben een landelijke inrichting. Maar momenteel inspiratieloos.
    Wil weer eens wat veranderen. Dus nieuwe foto's zijn welkom!

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Share This Page