Wij hebben dus op 1 lange wand in de woonkamer een olijfgroene band geschilderd, morgen ga ik op de andere muur een groen vlak maken en daarin komt een grote zwart wit canvas te hangen van de jongens (stiefzoon en zoon) Lampje in raamkozijn heb ik in dezelfde kleur groen geschilderd als de band op de muur en zo is ook onze bar in het groen, maar daar heb ik zo snel geen foto van...
Dat stokkending wil ik ook halen... Leuk geworden Jo79! Mango26, ben benieuwd hoe de muur wordt met canvas van jullie boys ! Foto als t klaar is ?
Mango: Wat een enorme vensterbank hebben jullie! Leuke dingen heb je staan. Al zou ik zelf eerder voor minder accessoires gaan, maar dan hele grote. Die band op de muur lijkt dezelfde kleur als ik hier twee muren heb. Ik ben gek op groen. Waarom hangen de klok en het schilderij niet in de band i.p.v. zo half erboven?
Wat een leuke ideeen hier! Het liefst spring ik nu direct op de fiets naar de action ( maar t mag niet van mezelf... kom om in overtollige accesoires. ) Hier mijn kapstok boven het tv meubel.. Straks als de lente is begonnen er maar wat fleurigs op zetten.
Leuk Tamale! Mango 26, Ik vind het wel wat hebben hoor die klok zo halverwege. Heb je ook dingen aan de onderkant van de band hangen? Dat zou ik dan wel weer doen.
De vensterbank met troepjes. ( Let maar niet op de voortuin die wordt a.s. zaterdag leeg geschept. ) Als het straks in de avond weer tot laat licht is, gaan dit er allemaal af en komt er iets groots op. ( maar wat weet ik nog niet ) Iniedergeval iets vrolijks.
Idd, ik denk dat dat nog mooier staat. Als de klok en het lijstje in het midden van de band hangen. Maar verder leuk hoor!
Tafel met bij elkaar gescoorde spiegel, plakletters en etagere. ( het liefst alles zo goedkoop mogelijk! ) Edit:Moet ik de foto er wel bij doen he
Waar heb je die kapstok gekocht? Hij is echt leuk. Hier staat hij niet, denk ik. Mijn muren zijn te wit (op die twee groene na dan). Ik miste inderdaad je foto. Maar leuk gedaan: je eettafel.
miss T, hij is nog van mijn overgroot oma geweest! Was door en door verroest, dus heb hem afgeschuurd en wit gespoten. Ik heb als kapstop iets soortgelijks, alleen een slag kleiner. Wandkapstok Jasmina
Da's nog eens mooi hergebruik! Dank je voor de link, maar ik ga het niet voor hier in huis kopen, al vind ik het ècht heel leuk.