Ja, hij is 4 meter breed en 1 meter diep... Het lastige is dat grote dingen heel veel licht wegnemen uit de woonkamer, aan de andere kant van de kamer zitten namelijk geen ramen, en ik ben gek op natuurlijk (zon)licht en planten, dus vandaar de wat lagere dingen voor het raam! Aan de linkerkant van de vensterbank, staat niet op de foto, staat een hele grote bak met verschillende cactussen... En de klok en de lijst (met J. zijn eerste pakje) hangen niet in de band omdat de boormachine de geest heeft gegeven... :x De band die nu olijfgroen is was eerder aquablauw en een stuk breder, dus toen hingen ze in de band (niet in het midden want daar hou ik niet van, vind ik zo truttig hihi) maar 1,5 maand terug dus opnieuw geschilderd en nu hangen ze tijdelijk half / half... Zit nu overigens heel erg in twijfel, of een groen vlak op de muur waar de canvas in komt te hangen of de boekenkast groen schilderen... Heb nog een half uur om mn keuze te maken, daarna moet ik tochecht beginnen!
Bedankt Smiley24: De lampenkappen van de praxis en de voeten van de kwantum! Joyce: De spiegel is van de intratuin en de letters erop van de action.
Leuk Mango, heerlijk zo'n grote vensterbank. In ons huidige huis hebben we dus geen vensterbanken, oh ja, 2, eentje op zolder en eentje in de badkamer. Verder overal ramen tot de grond. Lekker licht, maar praktisch is anders en ik mis de vensterbanken wel. @Tamale, heel leuk!
De paasdingen moeten nog even een maandje wachten, maar ik vond het wel tijd voor wat bolletjes, hierbij blauwe druifjes:
Wat een sfeervolle versiering allemaal. Maar hebben jullie ook nog ideeen voor een strak en minimalistisch ingerichte woning? Minimalistisch komt meer door het gebrek aan accessoires
Wat ik me vooral afvraag: waar laten jullie alles als je weer in een nieuwe sfeer wilt komen. Ik heb nl echt niet zoveel opbergruimte.
Ik heb opbergdozen voor elk seizoen of feestdagen. Dus lente, zomer, winter en herfst. Maar ook sinterklaas, halloween/sint maarten, kerst, pasen. Die dozen staan op zolder. Paar maanden (toen we nog klein woonde) stonden ze in de opslag die wij huurden.
Jedum wat een dozen!!! Ik ben zelf nogal opruimerig en zou dat dus ook teveel ruimte in vinden nemen. Maar het is wel mooi overzichtelijk.
Sommige zijn geen grote dozen. Van die Pamper doosjes. Maar ik koop best wel wat decoratie en ik gooi het eigenlijk nooit gelijk weer weg maar doe het in de doos en wissel elk jaar of langer af. Bijv. voor pasen, ik heb 5 jaar geleden een soort bord in de vorm van een kip gekocht. Afgelopen 3 jaar niets meegedaan met pasen maar nu vind ik m weer heel erg leuk en wil m weer neerzetten rond Pasen.