Leuke foto's allemaal! Ik ben momenteel ook bezig met de aankleding. De kerstdecoratie is al enkele weken weg, maar ik heb nog niets nieuws staan/hangen.
Eens even kijken of het mij ook lukt om fotos te plaatsen. Heb veel met foambloemen kan maar met een foto tegelijk en beng vang dat ie ze omdraait dus sorry voor de scheve nekken vast
Gewoon bij de xenos, ik probeer altijd leuke dingen voor zo min mogelijk te kopen/maken. Ik ben nu druk bezig met de gang. Als het goed is, issie morgen helemaal klaar, zal dan even een foto plaatsen.
Mn planten opgepimpt met dik ijzerdraad, takken en tilantia. Moet em alleen nodig weer snoeien. Hij zit in een grote kop en schotel als het ware.
En dat was de laatste . Vind het zelf een beetje een allegaartje. Op die woonprogramma's zoals rtl woonmagazine ed is het altijd zo mooi strak en opgeruimd enzo. Helaas heeft manlief naar mijn idee een te klassieke smaak dus hebben we echt klassieke meubels helaas. Daardoor vind ik mn assecoires op zich wel leuk maar bij onze meubels net niet.