Ellenore, die heb ik bij de kringloop gekocht. Zelf geverft en stickers geplakt. En dankje! Smnee: Dankje
Leuk Tamale! Ik hou ook erg van Pip, zo gezellig. Heb er allerlei mokken van, was hier een tijdje terug een kookwinkel met brand -en rookschade die alles voor bodemprijzen verkocht, ook Pip. Echt, je zag helemaal niets van de rookschade of wat dan ook. Gelijk lekker ingeslagen. Ik ga binnenkort verhuizen, dus het is een beetje een zooitje hier met verhuisdozen enzo. Foto's hebben niet zoveel zin. In ons nieuwe huis wil ik Pipbehang op het toilet boven de tegels. Haha, ik was al 2 winkels langsgeweest om behangstalen te bekijken en ze dachten allebei dat ik een grap maakte toen ik dat zei. Haha, die laatste vrouw vroeg nadat ik het gezegd had 'ja, maar serieus, voor welke ruimte had u het in gedachten? Ik nogmaals 'nou, zoals ik al zei, het toilet', toen keek ze me nogal verstoord aan, ach ja .
Jo79, hahah. Ja sommigen vinden het echt vreselijk. Lijkt mij wel heel mooi in de wc! Ik zou het behang ook wel graag in de trapopgang willen. lijkt me zo vrolijk en fris. Heel veel mensen die onze slaapkamer zien, kijken verschrikt naar mijn vriend en zeggen vervolgens: Goh ze heeft je wel flink onder de duim ofniet? Of: goh heb jij hier wel wat te zeggen?? Gelukkig maakt het hem niet uit en hij vindt het zelfs mooi. Gaaf van die pip korting! Dan zou ik idd ook flink inslaan. Vind het heel duur, dus hier alleen bij verjaardagen ofzo.
GE-WEL-DIG!!!! Hier hebben ze nooit dat soort leuke dingen bij de kringloopwinkel,alleen van die afschuwelijke meubels die niet mooi te krijgen zijn,kleding uit het jaar nul,wat oude huishoudelijke apparatuur en een paar verdwaalde langspeelplaten van Roy Orbinson ofzo..
Haha jo, ik wilde ook graag behang boven de tegels van de wc. Ik heb witte brede tegels, en zwarte vloer... Dus een beetje kleur mag wel. Pip is een leuke idee
Ik vind het eveneens een heel goed idee.. Heb ook verder grote witte tegels en zwarte op de vloer.. Ik heb nog 4 rollen (delen die over zijn liggen) met PIP behang en voor half boven de tegels is dat vast wel genoeg.. Ga eens met papa overleggen, want zit wel soort structuur op mijn muur..
Wat leuk, zie veel gelijkenissen.. Dit is mijn pip servies.. Bekijk bijlage 305352 Bekijk bijlage 305353 Linksonder mijn verzameling borden, vind eigenlijk wel zonde dat ze zo opgestapeld liggen, jullie tips..?
Bekijk bijlage 305354 Dit bordenrek van riverdale vind ik super leuk, maar deze kost 200 euro, prijzig..
Gaaf he Pip!! Ik heb ook wat dingen ervan. Ik werk zelf in n zaak waar ze behang boeken maken,o.a van Pip. Zie soms zulke mooie dingen! Gaaf om die nieuwe boeken te zien die niemand nog heeft gezien Ik had vorig jr een pipset van mn vrien gehad. Thee mokken, suiken en melk potje en gastendoekjes. Ik wil alleen nog de theepot en dan een mooie plek om t neer te zetten.
Wat een leuke dingen kom ik hier tegen zeg! Ik doe nog graag ideeën op voor de slaapkamer. Die is erg saai bij ons.