Geweldig leuke dingen tegen gekomen! Pip servies vind ik ook echt geweldig mooi maar ik ben ook nog steeds gek op Blond Amsterdam. En ik geloof niet dat mijn man blij word als ik alles weer wil gaan veranderen hahahaha!
Alleen het melkkannetje en het suikerpotje. Ik zocht eigenlijk ook een grote dienblad van 60x60, maar die hebben ze niet.. Dus even verder zoeken..
Oh leuk! Ik heb zelf 2 dienbladen van 60x60, misschien een idee? Ze zijn van riverdale. (let niet op de troep )
Welke troep?? Haha.. Leuk zijn die dienbladen he. Beetje kaal alleen, niet een idee om er wat meer op te zetten of hou je daar niet van?
Hou ik zeker van! Maar je ziet nu alleen de salontafels.. Eromheen heb ik heel veel spullen staan. Boven de tv hangt bijvoorbeeld ook die kapstop etc. Als ik ook weer wat op de salontafels zet wordt het wel heel druk. In zijn geheel lijkt het niet zo kaal als op de foto.
Ik heb een witte van marskramer, die lijkt er heel erg op. Weet alleen zo niet meer wat die kost, 15,- dacht ik? Bekijk bijlage 305588 De paaseieren staan er nu ff, normaal staat d'r iets van een kaarsje
Dames ben gk op deze topic! Zoveel inspiratie hier op gedaan! Hebben jullie ook tips voor de douche en wc? Om het wat gezelliger te maken op het vensterbankje? De kleuren van de wc en badkamer is wit en lichtblauw, tips welke kleuren hier leuk bij staan?
Ik heb geen vensterbank in de wc. Maar ik heb een plankje en daarop staat nu een witte lantaarn,een klein vaasje met bloemetjes, een vierkante kleine houten dienblad met potpourrie op en zo'n ding met stokjes wat lekker gaat ruiken. Verder heb ik een zeepjes ketting hangen op de muur. Wat hartjes waar geur af komt en een spiegel in de vorm van een hart. Ohja en een schoolbord voor met bijv verjaardagen. Dan schrijf ik erbijv hoera...is jarig op
Ik ben opzoek naar nieuwe eetkamertafel-stoelen.. Wat voor stoelen hebben jullie bij de eetkamertafel ? Ik vind zoiets als op dezef foto wel heel stoer.
Dit is ons toilet. http://i.imgur.com/LF1bDwb.jpg Wat leuk is als je een lichtblauw toilet hebt, om het in een zee thema te doen. Dus wit ijzeren vuurtoren, houte vissen ed. Bij de leenbakker verkopen ze trouwens ook vaak van die dienbladen.
Die zijn inderdaad leuk. Bij gebrek aan geld, zingen we het momenteel nog even uit met onze 4 Ikea stoelen, hier nog een foto waarop je die ziet. Die houtkleurige Triptrap gaat eerdaags op haar slaapkamertje bij haar bureautje en dan koop ik er een witte stoel bij voor beneden. De tafel was eerst eiken, maar die was ik zat en heb ik wit geschilderd, al zie je daar op de foto weinig van met het tafelzeil.
Leuk toilet. Maar zelf ben ik toch wat luier ingericht, ik vind zoveel accessoires wordt alleen maar vies en stoffig.
Mooi! Nieuwe collectie van Riverdale is ook weer super mooi, word er meteen weer hebberig van Enne welke troep? (Mijn oog viel meteen op Dora )
Als je je aanmeld voor de nieuwsbrief krijg je regelmatig kortingscodes toegestuurd! Echt een leuke site.