Haha ik kan die bloed irritante kaart inmiddels ook wel nek omdraaien met dat kl*** liedje van hem Bedankt voor die tip van die site trouwens!
Wat een gezellige leuke toilet, bedankt voor de foto! Zee thema vindt ik een leuk idee, zelf zou ik er niet op komen! Ga eens rondkijken bij de Leenbakker
Ik zou nog steeds een foto plaatsen van de steigerhouten planken boven mijn bank. Heb er nog eentje gevonden, sorry voor de slechte foto. Bekijk bijlage 305662 Bekijk bijlage 305663 Hier woonden we er trouwens net pas dus totaal nog niet ingericht, geen gordijnen etc en nu staat er ook een andere salontafel.
Jeetje, wat landelijk allemaal zeg Ik heb een vrij strakke/industriële inrichting. En vind het lastig met asseccoires. De basis inrichting ben ik tevreden over maar ik mis de gezelligheid een beetje..
Hoe doen jullie dat trouwens allemaal met de grijpgrage handjes van jullie kids? Of luisteren die zo goed en komen nergens aan?
gewoon laten staan en honderd keer herhalen maar nu lijkt ze het te snappen....maar als ik weg loop.......
Die van mij komt bijna nergens aan qua accessoires. Ik heb een tafeltje met allemaal lichtjeshouders en daar zit hij niet aan. Doet ook auw als je eraan zit.
Nou die van mij luisterd dus voor geen meter hoe vaak ik het ook herhaal. Kan dus niet echt iets neerzetten op lage plekken.
Kennen jullie deze site trouwens ook? 101 Woonideeën - 101 Woonideeën geeft je eigenwijze en vooral creatieve ideeën om zelf thuis toe te passen, wat je smaak of budget ook is.
Hier een paar foto's van mijn huissie! Een gezellig hoekje waar ik graag zit en het tafeltje met lichtjes.