Wij hebben precies hetzelfde probleem. Ik weet echt niets, zeker niet als het betaalbaar moet. Onderhand wel de fotoboom van umbra, geeft veel kleur door de foto's. En ik heb grote potten (bloom pill) met verlichting neergezet. De eetkamer kijkt uit over het bos, dus overdag prima, maar 's avonds
Voor een strakke inrichting zou ik gaan voor vierkante of langwerpige glazen windlichten/waxinehoudertjes. Vaak is één groot stuk, bijv. van kunstbloemen, al een echte sfeermaker. Als je de kleuren strak houdt, moet dat denk ik heel mooi staan. Mooie beelden en vazen die een beetej volume hebben lijken mij ook geschikt.
Mijn zoontje is al 3,5 dus die komt nergens meer aan. Maar ook toen hij jonger was deed hij dat eigenlijk niet...
Ik woon momenteel in een vrij modern huis qua architectuur, dus ik hang er qua stijl wat tussenin, te landelijk vind ik namelijk niet zo staan hier. Zal eens even op zoek gaan naar wat foto's waarbij ik wat dingen kan laten zien. Wat ik bijv. ook mooi vind staan is een vierkante bloemenvaas (accubak) met rozen. Die dingen die ik op de foto heb gezet vind ik over het algemeen gewoon leuk als tijdelijke accessoire (al moet ik eerlijk toegeven dat het niet bepaald origineel is als je het bij de Action/Blokker/Kruidvat of Xenos kunt vinden in grote getale). Mijn bankstel is ook niet landelijk, maar aardig strak. Grijpgrage handjes, de jongste is 3,5 jaar, dus over het algemeen blijven ze overal vanaf. Al hadden ze mijn windlicht laatst wel volgegooid met AH mini's .
Haha, ik dacht eerst dat er links aan de muur een flatscreen hing . Maar het ziet er leuk uit, gezellig!
Whahahahaaha, zo rijk zijn we nog niet dank je, ik wil nog een leuke poezenverjaardagskalender, maar die zijn er alleen met jaartal (dus nu 2013) en ik wil er 1 zonder. nergens te krijgen die krengen. @sidmick, ik geloof dat ik hem bij Leen Bakker vandaan heb.
buffysummers wat een gezellige wc!! hier blijven onze kids ook van de spulletjes af. natuurlijk pakken ze wel eens iets vast maar over het algemeen heb ik gewoon alles staan zoals ik wil ook met glas enzo.
Ik heb ook wat foto's genomen. Was al donker dus het flitslicht maakt het niet heel gezellig De bekende Ikea tafel met daarin lichtjes (op batterij) en wat paarse glazen hartjes (zeeman). De letters home en love komen van Blokker (paar weken terug 50% korting had ze gekocht maar wist niet goed wat ermee te doen) Daar bovenop een schaal met allemaal verschillende theelichthoudertjes en veren. Foto twee is dan een totaaloverzicht. Ik hou wel van kleur. De bank is paars (niet goed te zien op de foto) Zal zo wat foto's van het toilet uploaden.
Oooohhh ik heb ook zo vaak zitten kijken naar die tafel. Vind hem geweldig. Maar dat glas houdt me tegen....
Ons toilet is recentelijk opgeknapt en dus nog wat kaal. Het is geen grote ruimte dus we moesten creatief zijn. Een zo klein mogelijk wastafeltje gekocht en toen het af was dachten we: tja waar hangen we die toiletrolhouder nou op? Links van ons was geen optie want dan moet je je in hele rare bochten wringen om erbij te komen. Van voor ook geen optie want dat zag er niet uit en je zou er constant tegen aanlopen. Toen zag ik op pinterest iemand die een zinken emmertje omgedoopt had tot toiletrolhouder. Ik heb deze nog niet kunnen vinden (hengsel moet er natuurlijk makkelijk af kunnen anders zit je zo te pielen iedere keer met rol vervangen) Toen liep ik door de action en kwam dit emmertje tegen (eigenlijk bedoeld voor kattenvoer) Het had de perfecte afmetingen en het hengsel kan er heel eenvoudig af. Die afbeelding van de katten neem ik dan voor lief (ik hou ook wel van katten dat scheelt) Het ding was zo goedkoop dat we het er voorlopig maar mee doen. Tijdschriftjes erin zodat het emmertje verzwaard wordt en klaar Iemand vroeg hier hoe het vensterbankje op het toilet eruit zag. Bij ons dus zoals op foto twee. Wat beeldjes, foto's en luchtverfrissers Boven het wasbakje wil ik nog deze sticker hangen Wash Your Hands Bathroom Wall Quote Art Vinyl Decal Sticker Removable | eBay (nog even kopen ben er nog niet uit welke kleur ik zal doen)
Het is heel sterk hoor. Wij hebben hem al 8 jaar (geef eerlijk toe dat als ik toen een kleine had gehad ik hem waarschijnlijk ook niet gekocht zou hebben hoor) Onze kleine ramt er regelmatig op, maar gaat goed hoor. Het is heel dik glas. We hebben nu pas de eerste krassen erop. (mag ook wel na al die jaren toch?)
Mooie, nette w.c., haha en die sticker vind ik ook wel wat ! Ons toilet, voorlopig nog, want we gaan verhuizen. Had nooit mijn keuze geweest hoor, die kitcherige marmer tegels en het sanitair, maar het zat er in en het was nog allemaal goed.
Ja leuk hè? Zag ze hier op een NL site voor 19 euro! Heb hem net van Ebay af voor een kleine 7 euro. (waarvan ook nog de helft de verzendkosten zijn)
DeeDeeBowtie leuk die wc! Wij hebben geloof ik dezelfde tegels. Ik ga ook ff een foto maken haha Bekijk bijlage 306296 kan er maar 1 tegelijk natuurlijk... Ik was nog bezig met die stikker, daarom zit er nog folie op 'diem'
Onze tegels zijn gewoon wit. Zit er bij jou een licht kleurtje in of niet? Dit waren gewoon de simpelste en goedkoopste die we hadden. Vloertegels hadden we nog liggen. Mijn vader heeft op het betegelen na alles zelf gedaan. Zo hebben we de kosten laag kunnen houden.