woonaccessoires-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door hoppala, 4 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    In mijn vorige huis had ik echt een leuke wc maar kan er geen foto meer van vinden. De wc die we nu hebben is oud en vies dus die bespaar ik jullie:p Eerst de rest van het huis opknappen.

2. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    ik heb jullie mening nodig....Ben al een paar weekjes bezig om de boel een beetje te veranderen. Vind het druk ogen en niet bijelkaar passend. Ben begonnen om de boel wit te verven en heb ook een kast grijs gemaakt. Wit en grijze gordijnen opgehangen en moet nu nog met eettafel wit maken en de tv kast. Maar toch blijf ik het rommelig vinden en niet gezellig.
    Nu ben ik benieuwd wat vinden jullie mooi en wat zouden jullie veranderen of weg doen.. Laat maar horen:D

3. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    en de laatste twee.

De woonkamer bestaat trouwens uit 2 delen die wordt afgescheiden door schuifdeuren. De paars/grijze strepen wand is dezelfde kleur paars/grijs als op de andere wand waar de tv kast tegen aan staat. Zit te twijfelen of ik die misschien ook wel meer grijs wil gaan maken.

4. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.798
    9.314
    113
    Gelderland
    Joyce, ik zou denk de tv kast en salon tafel in dezelfde kleur maken. Misschien de buffetkast ook of juist een gekke kleur. De kleur op de muur bij de eethoek 1 kleur of een mooi behangetje. Lichte kussens op de bank met een tekst erop in de kleur van de bank.. De kleur van je kast in de eethoek is gaaf!!! Kun je de eettafel niet in die kleur maken?

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.798
    9.314
    113
    Gelderland
    Mooi huis hoor!!! Geweldig ook die 2 ruimtes!

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Joyce, ik zou kiezen voor andere eetstoelen en ik vind persoonlijk de woonkamer erg donker. Zou een witte tv kast neerzetten

7. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    de buffetkast had ik eigenlijk wel willen verven maar door die letters erop vind ik dat een beetje zonde. Zat te denken om misschien achter de eettafel een mdf plaat te behangen met een fleurig bloemenbehang en deze dan laten terug komen achterop de want van de buffetkast. Lichte kussen met letters is een leuk idee, ga ik naar op zoek!!! Zou het mooi zijn als ik de de poten van de tafel wit maken en dan het blad dezelfde kleur grijs als de kast? de stoelen worden dan ook wit...

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Leuk huis waar je best veel mee kan volgens mij. Ik zou alleen wat meer kleur aanbrengen door middel van leuke accessoires. En ik zou het blad van je eettafel ook wit maken en andere eetkamerstoelen.

9. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    helemaal andere eettafel stoelen of is wit maken voldoende? Dat was namelijk nog wel mijn plan hoor..

10. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.798
    9.314
    113
    Gelderland
    Ik zag de letters idd al op je kast zitten. Weet dat ze bij de action stickers hadden voor 80 cent geloof ik:)) kun je altijd nog over nadenken.
    Tafel wit maken met kleur blad van je kast zou vast heel gaaf zijn, ik vind de stoelen juist super maar idd wel wit!

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Dat viel me ook gelijk op. Ik zou ze gewoon wit maken of lichtgrijs ofzo, zal al heel anders staan.

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ja denk dat dat erg leuk is, grijs blad met witte stoelen. Ik zeg doen!

13. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    van het weekend maar weer eens gaan verven, dan zal het vast een heel ander gezicht zijn...Bedankt voor de tips. Vind de kussens een leuk plan en ga ook mijn tv kast lichter maken!!

Boven kant tafel wordt dus grijs! Leuk, nog nog vriend zien te overtuigen, om de een of andere vreemde manier wil die er ook graag wat over te zeggen hebben:(

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Stoelen wit verven met een mooi zitkussentje erop is ook leuk. Kun je die kussentjes in een mooie teint nemen, heb je gelijk weer kleur.

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Misschien hebben jullie wel een tip..
    ik wil de accessoires ook wat veranderen, meer wit/landelijk in huis,
    nu heb ik een beetje een saaie neutrale / licht afrikaans achtige stijl
    ( veel houten beelden ) en heb eiken meubels

Maar de beelden en dingen die ik nu heb staan hebben emotionele waarde dus wil ik ook niet zo wegstoppen. maar hoe combineer je 2 zulke verschillende stijlen leuk bij elkaar?

16. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Meiden wat voor wit verf gebruiken jullie voor een kastje of dergelijk te verven. Ik wil hier ook wat meubeltjes gaan verven, maar ik ben zoooooo a-technisch haah......

17. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    ik gebruik annie sloan verf. google maar eens heel handig spul

18. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Misschien de meubels wit maken en dan je afrikaanse spulletjes in 1 kast uitstallen. en dan aanvullen met wat meer landelijke assecoires..

19. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi huis Joyce! Ben jaloers...

Idd Zebra, ik zou die beelden ook op 1 centrale plek zetten dus niet door het hele huis.

20. Blays

Blays Niet meer actief

@Joyce1838, Ik zou die grote dingen van de tvmeubel afhalen.
    Misschien het meubel zelf ook wit verven. Ja zou ik wel doen, wordt de kamer ook wat lichter van!

En die lijstjes had ik persoonlijk denk ik aan de andere muur gehangen, waar ook de klok hangt. Of boven de bank?

Zijn die extra stoelen niet wat druk? Wij hebben ook alleen een hoekbank, en als er veel visite komt pakken wij gewoon de stoelen van de eethoek erbij.
    En je eettafel is prachtig! Zou die idd wit maken, en dan het blad in dezelfde kleur grijs als je kast, heel mooi! Stoelen ook wit dan.

Je hebt volgens mij echt een heel mooi huis, mooi met schuifdeuren, lekker ruim.. Ik hou ervan :D

Deel Deze Pagina