Ooohhh ik hou ook zo van gezellige romantische accessoires. Ik kreeg er na dit topic weer extra zin in heb net zo´n houten hart met vakjes gekocht, nep kleine vetplantjes, mooie theelichthouders, boedhabeeldje etc. Waar ik het meest trots op ben zijn 2 verschillende tafelstukken voor de grote en kleine tafel die ik altijd met het seizoen mee versier.
Wij hebben deze als accesoires/lamp. Lekker apart en zie je niet overal. Blauwe wereldbol / Blue globe 19830 Verder kan ik nog niks laten zien want we gaan over anderhalve week oververhuizen.
Even helemaal off topic nu ik de foto van Ringeling zie. Hoe krijgen jullie het toch voor elkaar om maar 1 kabel naar de tv te laten lopen? Hebben jullie de rest in de muur verwerkt of alles draadloos?
kwam thuis en vriendlief had even mijn plankjes opgehangen & gedecoreerd best knap voor een man toch?
Bekijk bijlage 300086 Dit staat bij ons op de salontafel. Ik ben er een beetje klaar mee... Ooh en let niet op de troep, ik moet zo gaan ruimen maar heb nog geen zin...
uhmm bullit zijn speeltjes, jas tas, kladblok en het is dat je niet goed kan zien hoe vies de vloer is door alle sneeuw...
Waar heb je deze spiegel met deurtjes vandaan ? Ben al een tijdje naar opzoek en ook al bij Xenos geweest..
Ik kan helaas de foto niet zo snel vinden, maar ik heb een half jaartje geleden eens een foto gemaakt toen mijn dochtertje zat te spelen. Al het speelgoed lag op de grond met mijn dochter in het midden! Volgens mij dweilt iedereen zich een ongeluk met die sneeuw en dat strooizout.