Vind het zo erg leuk hoor! Maar als je toch wilt veranderen zal ik voor twee plankjes gaan. Ben benieuwd wat het wordt..
Hoeft niet inderdaad, heb ik ook overwogen, maar ik vond losse planken toch mooier dan een blad uit 1 stuk.
Inderdaad, dat heb ik ook. Helemaal omdat ik dat al heel lang heb gehad. Enne Ladyzorra, stuur die pasta voorraadpot eens door!
Bij ons wel. Het is één grote plaat. En die lijntjes zijn er ingefreest (schrijf je dat zo), vandaar dat ik helemaal een nieuw blad wilde.
Mijn tafel is bijna klaar, alleen de laatjes nog. Hij wordt errug mooi al zeg ik het zelf Alleen nu staan de eetkamerstoelen erbij om op te schieten, donkerbruine pull up leren met koloniale poten à la leen bakker....zucht, maar weer marktplaats kijken
ben benieuwd naar je tafel. Hier ook mp verslaafd. Als je de schilderijtjes niet wilt weghalen zou ik het zo laten, wordt te druk anders.
Wat een leuk topic is dit ik neem een abo. In plaats van iets op/aan de muur te maken zou ik er voor kiezen om er bijvoorbeeld een (hoek) etagere neer te zetten. Die kun je ook makkelijker verplaatsen als je wat anders wilt
Even weer een berichtje plaatsen, wil dit topic graag volgen maar perongeluk uit mijn abonnementen gehaald op mijn telefoon hihi.
Ik ben wel een beetje eigenwijs geweest en ook geluisterd naar een aantal, haha! Was vandaag bij de Action en toen zag ik weer die potten van Thea/sugar en coffee staan en dat is gewoon precies wat ik zoek, alleen de tekst klopt niet. Maar goed...mocht van mezelf niet meer zo perfectionistisch zijn en heb ze uiteindelijk gekocht!!!! Toen was ik verder aan het rondneuzen en toen zag ik dat ze daar ook muurstickers hadden...1,99!!!! Ik dacht, dan kan ik mooi kijken of het staat of niet en heb het dus gekocht. Eigenlijk moest je het op een doorzichtige sheet wrijven en die helemaal opplakken, maar natuurlijk zag je de randen dan heel erg. Dus ik heb lettertje voor lettertje en woordje voor woordje dat eraf gepulkt en opgeplakt. En dit is het uiteindelijke resultaat! Oh en heb ook nog geluisterd naar de etageretip! Die had ik op tafel staan, maar die is nu verplaatst naar de keuken!
Jaaaaaaaaa. erg leuk geworden! Ik zit hier nog te wachten op de ptt postzak. Gister verstuurd en vandaag natuurlijk niet bij post.. Dat wordt wel maandag of dinsdag. En wachten is al mijn sterkste punt.. Uhhh
@ loesie: laatst zelf zo'n sticker geplakt, maar je moet hem met folie en al op de muur duwen en met je nagel of iets hards strijk/wrijf je de letters dan op de muur, waarna je het folie er voorzichtig afhaalt Wel erg leuk zo trouwens!