ik bestel veel bij tierlantijn.nl ik heb een sanseveria staan in een grijze pot en een witte kaars in een "windlicht"(doorschijnende pot dus)en ik heb een muur grijs geverfd en er allerlei verschillende zwarte kadertjes gehangen met leuke teksten,foto's en kaartjes erin...de bedoeling is dat ik elke keer als ik ergens een leuke prent,souvenir,tekst of foto heb dat ik ze inkader en zo de muur vol krijg...de andere muren blijven dan sober...
@ Tetta.. Het lijkt vol, maar in het echt valt het mee hoor. Zal zo wel een foto van het totaal uploaden : p
Wauw tumtummetje! Ik hou van jou interieur Hier ook eerst alles strak, en nu begint het steeds meer landelijk te worden!
het ziet er allemaal een beetje druk uit omdat ik niet de woonkamer in zijn geheel kan fotograferen...mijn doel is gezelligheid creeren
Geweldig dit!!!!! Mijn vader gaat ook een steigerhouten eettafelblad maken, onderstel houden we en schilderen we wit. En we hebben iemand op mp gevonden die voor ons een steigerhouten salontafel + tv-meubel maakt! Echt spotgoedkoop! Hij deed dat voor hobby. Over 2 weken is het klaar! We hebben hem voor beide een voorbeeld gemaild en nu gaat hij aan de slag! Nu nog op zoek naar witte stoelen! (en een zak geld!)
Dit is trouwens onze voorkant. De witte tafel vooraan (klein stukje zie je nog) en het tv-meubel worden dus steigerhout. Wel dezelfde stijl trouwens. Mijn vader heeft deze meubels gemaakt. Erg mooi nog, alleen niet meer onze kleur. Het behang ben ik nog steeds heel blij mee, maar wil soms ook weleens wat anders. Iets lichter oid... Maar krijg mijn man echt niet zover! Je moest eens weten wat er hier in bijna 6 jaar allemaal al een keer veranderd is! (er is zelfs een spelletje mee gedaan op onze bruiloft in de stijl van ik hou van holland. Hoeveel dingen we konden noemen, haha)
@Tumtummetje, gaaf!!! Wel erg veel wit, ik hou wat meer van kleur, maar je stijl vind ik heel mooi! @Loesie1982, heel mooi!!!!! Ben benieuwd hoe het er straks uitziet als alles bij elkaar staat... Oja, voor de voorraadpotliefhebbers... Zag dit vanmorgen in de folder van het kruidvat staan voor komende week: