echt een leuk topic om te volgen en ideeën op te doen. Zie heel veel woonkamers langskomen. Hebben jullie ook nog foto's van de badkamer/wc? heb er wel een paar gezien hier maar nog neit veel en ik zoek inspiratie
Wat een leuk topic zeg!! Vooral als je inspiratie nodig hebt. Ik heb altijd 'verander-kriebels' haha. Ik zal ook ff wat foto's plaatsen...
Ik zie niets, heb je ze misschien in een privé foto-album opgeslagen, dat het alleen voor vrienden te zien is?
ik zal ook eens foto'tjes plaatsen. Vanochtend nieuwe bloemetjes gekocht. In de mand op tafel narcissen, blauwe druifjes en witte druifjes. En 3 hyacinten (2wit 1blauw dacht ik) in het bakje op de vensterbank.
gekocht bij Xenos 4,99! Komt een mooie foto in van mijn meisje haar 1e verjaardag dus kan m nog niet neerzetten haha! ze hadden ook hele leuke met houten luikjes, en in de vorm van een huisje. nu spijt dat ik die ook niet meegenomen heb!
Wat een gaaf topic is dit toch! Zebra wat een super leuk lijstje, ik ga morgen ook meteen even naar de Xenos toe .. Wij zijn momenteel net verhuist en heb besloten om van zwart wit weer te gaan naar bruin / wit (beetje combi van barok/landelijk want vind beide erg mooi) maar doe door dit topic vele leuke ideeën op! Zal binnenkort eens wat foto's plaatsen van hier als het een beetje af is.