Wat een leuk topic! Zijn netbverhuist en doe leuke ideeen op! Zal ook eens foto's plaatsen! eerste maar een af maken, hier een plankje, daar een kastje.... Vind het best moeilijk om daar dan een mooi geheel van te maken!
Meer meer meer fotos! de mijne ga ik plaatsen als hier de verbouwing achter de rug is. fotos met plastic folie erover is niet zo'n succes nog 1,5 week in de troep
Wat leuk deze topic!! Ik krijg over 3 weken de sleutel van ons nieuwe huisje. We nemen de meubels wel mee en we weten ook wel hoe we de meubels gaan neerzetten, maar qua accessoires weet ik het nog niet helemaal maar door jullie kan ik nu wel leuke ideetjes op doen Butterfly; leuk zo je fotolijstjes boven de tv!!
Gewoon water geven hihi. Waar heb je ze in staan? De mijne stonden in van die windlichten van de Action maar ik kon ze gewoon wel water geven. Het zijn toch glazenpotten dus die heb ik vorige week gewoon afgewassen en zijn nu weer mooi schoon.
Ik wacht nog op mijn steigerhouten meubels!!!!!! Daarna ga ik echt weer foto's plaatsen! Heb trouwens zo'n tak van de action gekocht met van die ringetjes eraan. Daar hangen leuke paasdingen in! Hangt voor het raam, erg leuk al zeg ik het zelf!!
Hier is de box weg, en vanavond komt er een speelgoedkast voor in de plaats. Als alle rommel en speelgoed dan netjes is opgeruimd zal ik ook eens foto's maken!
Ik blijf dit een geweldig topic vinden! Over een paar maanden trekken in en m'n vriend in onze eerste woning, en probeer hier dus inspiratie op te doen. Helaas liggen onze smaken heel erg uit elkaar..
Heeft iemand een leuk idee om mijn nieuwe toilet op te leuken ? Het is wit met grijs betegeld tot 1.60 hoog daarboven stucwerk Wil geen canvas of spiegel iemand een idee??
Had ik ook al aangedacht maar ik wil het eigenlijk wat strak houden, dus 1 ding dacht een houten tekstbord maar dat past niet bij grijs/wit vind ik. lastig!
@Mol; mijn beste vriendin heeft een beetje dezelfde sfeer in haar woonkamer, voor zover ik dat met je foto's in kan schatten. Ik vind het mooi!
dames, ik heb jullie hulp nodig. we hebben 1 saaie muur, dit is best een lange muur. maar wil er iets leuks mee doen. hebben jullie tips??