woonaccessoires-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door hoppala, 4 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt ook plakfolie op rol die je er makkelijk weer af kan halen. die plakt zeg maar niet. Ja erg duidelijk allemaal maar ik ben de naam ff kwijt.
    Wij hebben de overgrodijnen ook nooit dicht alleen het rolgordijn s'avonds.

Taco, wat een leuk mengelmoesje zo.

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Wij hebben ook een landelijk/brocante inrichting met ongeveer (die van ons ziet er nog wat ouderwetser uit) deze lamp:

Bekijk bijlage 313145

3. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.643
    1.444
    113
    @Pluis Leuke lamp dat wel! Maar deze nog iets te modern. Prijs is wel wat interessanter dan wat ik al eerder had gezien.

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Je hebt ze ook met een ouderwetsere look,ik heb ze toen gezien bij de Lampenier voor €250 dus idd ook wel een stukje meer.. Die van ons had de oom van mijn vriend toevallig in de opslag staan dus kregen we hem voor niets :)

5. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Als je op Google zoekt naar: 'staande lamp brocante' en dan afbeeldingen bekijkt,zie je ook veel voorbeelden. Ik weet niet precies in welke richting je zoekt,moeilijk :)

6. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Ik lees en schrijf graag mee :). Vandaag dankzij dit topic m'n accessoires aangepakt haha. Zal morgen foto's plaatsen. Abbo'tje dus :).

7. shadowcat76

Zoals beloofd hierbij de foto's. Vind het, nu ik de foto's zie, wel een beetje kaal op de kast haha. Binnenkort maar eens bij de action shoppen.

linkerzijde

Bekijk bijlage 313509

links van de televisie

Bekijk bijlage 313510

8. shadowcat76

9. shadowcat76

op de salontafel

Bekijk bijlage 313515

en de wc :)

Bekijk bijlage 313516

Ik was gisteren wel tevreden met alles. Er staat nu een hoop in de kast, maar vind het nu toch wel een beetje kaal haha. Ik hou ook erg van landelijke inrichting, maar we gaan nu nog geen meubels veranderen. De kast waar de tv aan hangt en de salontafel hebben we nog niet zo heel lang, jaartje of 3. De rest van de inrichting is al wel wat ouder, die zat er al in toen ik bij mijn man introk, maar is wel mijn smaak ook.

We zijn wel naar andere huizen aan het kijken, dus ik hoop dat ik dan mijn man zo ver kan krijgen om de inrichting aan te pakken (hij heeft dit al 10 jaar) haha.

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Heerlijk topic om mee te lezen en mee te gluren;)
    Wie weet kunnen jullie mij helpen. Ik ben op zoek naar iets voor de ramen, ik heb nu paneelgordijnen maar daar ben ik zat van. Ik wil ze vervangen voor vouwgordijnen.
    Het nadeel is dat de onderzijde van het raam dan inkijk heeft, plakplastic wil ik niet. Wie heeft een idee?

11. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL

Je hebt van die shutters die je gewoon op de vensterbank kan zetten

12. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Enig idee waar je die kunt kopen?
    Ik zag vanmiddag op marktplaats een haardscherm, dat vond ik ook nog wel een leuk idee.

13. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee sorry, heb er ook een keer naar gezocht maar ze helaas niet kunnen vinden. Maar ze bestaan wel!

14. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    @ tetta,, haha...toch bedankt voor de tip.

@ kaboutertje, die zijn wel leuk maar houden ze de inkijk wel tegen?

15. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
  16. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik denk het wel. Ligt eraan hoe je ze zet. Net als luxaflex lijkt mij. Maar je kan ze denk ik ook wel laten maken bij een interieurwinkel die gordijnen ed maakt.

17. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.930
    9.441
    113
    Gelderland
    Ik ben op zoek naar leuke aankleding voor het muurtje van mijn nieuwe toilet. Zo jammer dat ik geen foto kan toevoegen want mijn vriend heeft de laptop mee. Wat hebben jullie op dat muurtje staan van de inbouwtoilet? Toevallig zag ik net een foto voorbij komen waarop ik 2 kaarsen zag zoiets vind ik ook leuk! Ik hou van landelijke style (Riviera maison/riverdale/pip.)

Tips, ideeën en misschien een foto?

(weet iemand of het mogelijk is een foto te plaatsen met iPad 1?)

18. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    @ kaboutertje, dankjewel. Ik zal eens kijken.

Deel Deze Pagina