Gaaf topic! Wij gaan het einde van dit jaar verhuizen naar een huis uit 1911 met plafonds van 3m30!! Mooi hoog dus. Ga uit dit topic zeker wat inspiratie putten!
Tipje voor de ikea tafel, mijn zwager heeft hem ook en na twee jaar laten de zijkanten al helemaal los echt onwijs zonde, want hij is inderdaad zo leuk om er van alles mee te doen.
Hier al 8 jaar. Zitten sinds komst van zoon wat krassen op het blad en hier en daar minimaal beschadiging van lak (hij gaat niet altijd zachtzinnig ermee om) maarverder prima hoor.
Echt ? heeft mijn zwager zeker net de miskleun gehad . Echt zonde want het is zo'n leuk ding en je kan er zoveel mee. Ik wilde hem ook maar omdat zwager deze problemen ermee heeft zegt mijn man hardnekkig nee hahaha
Ikke wel hoor! Hier net weer een nieuwe tvkast gescoord. Nog een kast vervangen en dan is het zwart/bruine Lack ikea spul uit het huis verbannen! Begint eindelijk ergens op te lijken hier. Ben me alleen aan het bedenken wat voor kast ik wil. Zit te denken aan een mooie witte buffetkast.
Een tijdje niet meegelezen. Net verhuisd naar een tijdelijke huurwoning tot ons nieuwbouwhuis klaar is. Haha, zal maar geen foto's maken van mijn tijdelijke interieur .
Ik was eigenlijk nog niet uitgekeken op mijn Paastak maar om die nou te laten staan vond ik ook zowat. Dus even geshopt bij Action en Big Bazar en de hartjes tak was geboren
Ik ben op zoek naar een leuke decoratieve ladder voor in de woonkamer voor onze dekens erover. Het liefst grijs en van takken, beetje white wash achtig! Heb op internet gezocht maar kan de juiste niet vinden.. iemand een idee bij welke winkel(s) ik zou kunnen slagen?
op mp worden er ook wel aangeboden! bijv: Marktplaats.nl - Decoratieve houten Eco fairtrade ladder! - Woonaccessoires | Overige
Waarom maak je hem zelf niet? gewoon naar het bos en dan knutselen maae! Kan je hem zelf ook nog in de kleur verven die je wilt.
ik heb op de muur een hele mooie tekst geplakt van de blokker, een zwarte tekst op een licht grijze muur met de volgende tekst: family | fám.mel.ee| . a group of people each a unique masterpiece, sharing unconditional love ans support . one of life's greatest blessings.