Ik mis hem ook maar moet nog even wachtten met showen zit nog te verven van de meubels kan binnenkort eindelijk gaan verhuizen
Mr & Mrs Photostand Riviera Maison | Fotolijsten Riviera Maison | Jolijt Deze heb ik gekocht bij intratuin, alleen zit er nu mijn trouwfoto in en die zet ik hier niet neer En steentjes; (beetje donker alleen, lukt niet goed met iPad. Een witte en een roze met love erop)
Ziet er leuk uit Maranka. Ik heb die theelichthouders ook maar wist ze niet goed te plaatsen, heb nu wel een idee haha thanks! Leuk fotolijstje Smnee!
Ik wil graag wat inspiratie opdoen over een buffetkast. Ik ga een buffetkast overkopen en die ga ik schilderen. Maar weet niet zo goed welke kleur dit gaat worden (witte muren, zwarte vloertegels, taupe gordijnen), iemand tips, foto's??
Pffff ben ook zo klaar met ons interieur maar ja als ik nieuw interieur wil, wil ml alles laten stucen en verven spotjes in plafon en nieuwe vloer .. Kortom verbouwen dus ... Naja dan maar even door sparen ... Iemand een geld boom over Waahahahahaha ... Heb leuke foto's voorbij zien komen
Ik wil ook wel ff showen ons huis begint nu af te komen. Qua accessoires is ons huis rustig, we hebben een paar 'grote' accessoires maar verder rustig. Mis nog wel wat aan de muren (op 1 komt nog een grote foto van onze dochter en op een grijze muur wil ik wat aparts). En ik wacht nog op m'n gordijnen De stijl die ik hier vooral zie is landelijk. Wij hebben het wat strakker, denk iets meer industrieel?
Wat wonen jullie allemaal mooi zeg, durf mijn fotos er niet op te zetten! zo mooi en gestyled wonen wij niet haha
Wat grappig Inge, jou style lijkt op de mijne. Heb pas toevallig ook een yucca palm gekocht in een zilveren pot. Eettafel lijkt op die van ons, alleen hebben wij het in het wit. Ik moet het hier nog heel erg decoreren. Andere kussentjes, vaasjes op het vensterbank, nog wat plankjes ophangen in de keuken, en ik zoek nog iets leuks voor op de eettafel. Genoeg inspiratie hier in ieder geval!
Mooi! Helemaal mijn smaak. Ons appartement staat op dit moment te koop. We hebben nu een hele andere inrichting, maar in onze nieuwe woning zou ik het ook zo willen inrichten. Erg gaaf. Mag ik vragen wat voor soort vloer jullie hebben?