woonaccessoires-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door hoppala, 4 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Wauw!

Als ik jullie inrichtingen zie etc, denk ik echt wat een rust!! Bij mij binnen is alles zoooo chaotisch.. ;)

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb op een jampotje 'make-up' geschreven met een lijmpistool, en die de dag erna zilver gespoten. Maar haken is veel leuker :D

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leuk die mandjes!

4. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Ik heb hulp nodig!

Ik heb de afgelopen maanden flink zitten verven in huis. Nu moeten de muren nog en mijn 3 eetkamer stoelen. De muur achter de eettafel wordt muisgrijs met een triplexplaat achter de eetbank waarop licht roze bloemenbehang komt. De muur achter de tv wordt nu licht roze.

Nu moet ik dus alleen nog besluiten welke kleur mijn eetkamer stoelen worden. Ik dacht eerst gewoon wit en nu denk ik antoinette roze van annie sloan. Maar begin nu toch weer te twijfelen.
    Dus ben benieuwd wat jullie vinden en waarom juist voor wit of waarom juist voor de roze.

Heb de rest van de kamer voornamelijk wit met grijs en mijn accessoires zijn wit of roze!

Bijgevoegde bestanden:

5. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Hier net verhuisd, dus moet nog genoeg nieuwe accessoires kopen😊

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Wit en grijs kan allebei, staat mooi rustig, maar ik hou wel van een kleurtje, dus zou denk ik toch voor roze gaan. Past er ook prima bij.

Shawarma: leuk! Heb je ook de vloer enzo nieuw of lag die er al?

7. Linda86

Linda86 VIP lid

@Joyce: roze of turquoise lijkt me heel mooi!! Maar als je dat té vindt, zou ik voor dezelfde kleur als het blad van je tafel gaan.

8. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    @jo79 ja alles hebben we opnieuw laten leggen.
    Grijs eiken vloer..
    We zijn eindelijk een beetje gesetteld. Nu nog de tuin en alles nog wat huiselijker maken. Maar dat moet lukken na al deze inspiratie hier😊

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Mooi hoor! Wij gaan over een maand of twee ook verhuizen naar een nieuwbouwhuis (tenminste, als alles meezit), dus ook alles nieuw, wel leuk, kun je tenminste kiezen wat je smaak is.

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik zou de stoelen wit doen, evt met roze kussen/strik. Wit is veel neutraler, stel dat je volgend jaar de tripexplaat blauw maakt, dan hoef je de stoel niet weer overnieuw te verven

11. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik zou de stoelen wit maken eventueel met roze kussens.

12. Twixxy

Twixxy Actief lid

6 feb 2013
    185
    0
    0
    NULL
    NULL

Ow wat is dit ontzettend leuk zeg.. Wauw!
    Is dit heel moeilijk om zelf te doen haha.
    Heb je een kleine uitleg, eventueel ook welke materialen je nodig hebt en waar je die kunt kopen. Hihi!
    Bedankt alvast!

Vind t echt super leuk! :D

Deel Deze Pagina