He moeders/bijna moeders Ik heb serieus echt een VERSLAVING overgehouden door mijn zwangerschap toen ik zwanger was vond ik chloor heerlijk ruiken en desinfect,doekjes Alleen nu meer dan een jaar later is het echt extreem geworden Ik poets heel de dag met chloor zo sterk mogelijk Ik hang met mn neus in chloorflessen in een supermarkt Er gaat wel zn liter chloor per week er door heen hier.. Ik heb ooit gelezen dat meerdere mensen die "chloorverslaving" oplopen door de zwangerschap? meer mensen last van? En hoe komt het toch? En hoe kom je er van af...
ik werd er misselijk van en kreeg hoofdpijn. Nog steeds eigelijk brrrr Nee ik vond vissenvoer lekker ruiken!
Ik had het heel erg met harpic max... Was toen in de tijd dat je zelf je chips smaak mocht opgeven en ik riep steevast dat ze moesten smaken zoals harpic max ruikt! hehe... Maar bij mij is het niet zo erg als bij jou... als ik op toilet kom moet ik wel soms nog ff in de fles ruiken haha maar ga niet snuffen in de supermarkt... denk dat je moet proberen hoe moeilijk ook... dát iig niet meer te doen... en in je hoofd houden dat die walmen eigenlijk toch wel heel gevaarlijk kunnen zijn... maar lastig is het wel! bij mij is het uiteindelijk vanzelf minder geworden en nu ruik ik dus alleen nog maar af en toe!
had ik ook maar zo een verslaving, dan poetste ik wat meer, dan poets je denk ik graag voor die geur te kunnen ruiken
Hahaha nou dat ziet er niet uit ik trek ook altijd een vies gezicht als iemand voorbij komt gelopen " maar stiekem vind ik het heerlijk" haha
Ik herken het .... Ben continue in de weer met chloor. Hoe je eraf komt weet ik niet maar ik vind het heeeerlijk ruiken
O gedsie, dat is niet gezond hoor. Ik heb weleens een documentaire gezien van vrouwen die van die rare verslavingen ontwikkelden tijdens hun zwangerschap. Er is er me 1 echt bijgebleven. Die at namelijk de vulling van stoelen en banken, dus van dat schuimrubber. Daar plukte ze elke keer een stukje af en at dat op. Echt bizar! Maar jouw verslaving lijkt me ook niet echt goed. En je kunt er om lachen, het is aan de ene kant ook wel komisch, maar als je er echt niet mee op kunt houden, heb je toch wel een probleem. Ik zou niet weten wat je er aan kunt doen. Misschien in therapie, maar dat klinkt weer zo heftig he!
Ik zou je ijzergehalte even laten checken. Ik had tijdens mijn zwangerschap een enorme behoefte om drukinkt te ruiken. Snoof altijd aan de huis-aan-huisbladen die bezorgd werden. Na de bevalling bleek ik ijzertekort te hebben. Ben nu dan ook aan de staaltabletten. Zie ook: http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Pica_(gedrag)
Chloor is zeer ongezond. Zeker als je een liter per week gebruikt. Ik zou info inwinnen bij je huisarts... (overigens ook voor je kind ongezond steeds die dampen)
Ik heb exact hetzelfde!! Of nou ja met chloor en ook bleek. ik gooi dan ook altijd voor ik ga douchen bleek in het toilet, dan kan ik lekker lang die geur ruiken Ik denk dat het bij mij ook komt omdat we heel veel gingen zwemmen in mijn zwangerschap. Ik had zo veel vocht dat ik alleen nog kon waggelen. Het enige moment van de dag dat ik me echt goed voelde was als we gingen zwemmen. En sindsdien ben ik verslaafd aan de geuren van chloor en bleek. Ik wordt er gewoon ontspannen van Ik vind het heerlijk!
ik had wel tijdens de zwangerschap dat de douche en wc elke week flink met gloor en goed heet water werd gedaan, rook dan idd naar zwembad hahaha. nu doe ik het afentoe nog, vind het wel lekker ruiken, maar een liter per week is niet gezond
Ik hou ook van bleek, ik gebruikte het vRoeger ook echt bij alles maar nu wat minder. Ik gebruik het in de keuken (alles), koelkast, toilet, douche, witte was, balkon te reinigen mijn man en mijn moeder worden altijd 'boos' op me!! Het is niet goed voor je gezondheid en niet goed voor je handen zeggen ze dan maarja eigenwijs he dat is wel heel erg dat ze er zelfs een bad mee neemt