Naar aanleiding van een andere discussie: in de media (de baby-realityprogramma's, TV-series, cartoons) lijkt fv meer gangbaar dan bv. Daarom de vraag: Welke beroemdheden of film/TV karakters ken jij die BV geven? Tijd voor een hall of fame! Ik begin: Emily Deschanel, oftewel dr. Temperance Brennan aka Bones, is een "total hippie" (haar eigen woorden) die van tevoren vertelde te willen co-sleepen en BV geven in real life. En ik weet t niet zeker, maar volgens mij trok ze die visie door naar Bones... Emily Deschanel of TV show Bones on Pregnancy - Fit Pregnancy Was Alanis Morisette niet een overtuigd langvoedster? Kommaardoor!
Doutzen Kroes http://www.grazia.nl/wp-content/uploads/2011/04/doutzen-kroes-geeft-borstvoeding.jpg Op de set bij een fotoshoot
Mayim Bialik, Amy Farrah Fowler in The Big Bang Theory, is een langvoedster. Slaapt ook samen met haar kinderen en heeft ook een boek geschreven over (natuurlijk) opvoeden. In McLeods Daughters geeft Stevie borstvoeding. Alanis Morissette is inderdaad ook een langvoedster.
Wat goed van doutzen kroes dat ze voedt terwijl ze weer werkt, in dat vak (je lichaam is je werk!) lijkt em dat niet altijd makkelijk. Wel een heel goed voorbeeld!
ook 1 van de kardashians toch... volg het niet, maar heb wel es 1 van die meiden onwijs in style hansfree zien kolven, omdat ze uit was geweest hahahaha
Celebrity Moms Who Breastfeed in Public - iVillage Oa Pink en Alicia Silverstone. En die 4e foto van julie Bowen: respect! Ook die eerder geplaatste foto's zijn echt super mooi!