Woonboulevard Poortvliet

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem92, 6 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Aanstaande zaterdag willen wij bij Poortvliet kijken omdat we zoekende zijn naar een nieuwe bank. Nu heeft mijn vriendin daar vorig jaar een aantal meubels gekocht(5 stuks) en bij alles was iets mis, kapot en werd het veel te laat geleverd.
    Op internet kan ik niet heel veel ervaringen vinden, dus ben benieuwd of er iemand is met (goede) ervaringen?

Dodo29 vindt dit leuk.
  2. Dodo29

Dodo29 Actief lid

24 sep 2013
    442
    229
    43
    Hier een grote 5 deurs kledingkast, moest besteld worden zou 6 weken duren maar na 3 weken kon die al geleverd worden. Bezorgers waren netjes op tijd hebben alles netjes binnen gezet.
    Mijn vriend heeft in het verleden hier meer meubels gekocht en nooit problemen gehad alleen met een dressoirkast maar die kwam uit de hal waar alle showmodellen staan of spullen met (lichte) beschadigingen. Zoals een la die net niet lekker sluit etc. Op deze meubels heb je volgens mij okk geen garantie maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Nou zijn in deze hal de prijzen natuurlijk wel veel goedkoper... maar die zit echt aan de andere kant van de parkeerplaats. Wij wonen 2 dorpjes verder en bijna iedereen die wij kennen heeft meubels van poortvliet. Is nogal populair hier! Ik zou dus gewoon gaan kijken! :)

3. Nasibal

Nasibal Actief lid

22 mei 2016
    174
    48
    28
    Horssen
    Hier ook goede ervaringen. Bed en kledingkast en kinderkamer komen er vandaan. Levertijd was volgens mij rond 6 weken voor allebei, misschien zelfs iets minder. Kinderkamer moesten we zelf in elkaar zetten. Bed en kledingkast van onszelf werd gedaan.
    Prima bedrijf dus om meubels te kopen.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier de eetkamerstoelen en een bank vandaan. Goede ervaringen mee :)

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.789
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Mijn schoonouders hebben er meerdere meubels gekocht. Nooit klachten over gehoord.

Deel Deze Pagina