Aaarghhh Postnl (briefpost)

Discussie in 'De lounge' gestart door sydneys, 18 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Is Postnl bij jullie ook zo bagger?
    Hier is het het laatste jaar echt bergaf gegaan met post NL. Briefpost bedoel ik vooral.

Voorheen bestelde ik iets kleins en de dag erna zat het in de brievenbus.
    Als ik nu iets bestel mag ik blij zijn als het binnen een week is en dit ligt toch echt aan post NL.
    Ik krijg email van verzending maar er komt gewoon niks de dag erna of binnen 2 dagen. Zelfs bij bol.com heb ik dit probleem en van hun weet ik gewoon dat hun heel stipt zijn.

Vorige week een flipcase besteld voor m'n smartphone. Is de 11e op de post gedaan, briefpost omdat het klein is. En tot vandaag niks ontvangen. En vanavond komt mijn smartphone binnen met DHL maar heb dus geen hoesje pfft.

Hopelijk komen ze morgen. Op dinsdagen en zaterdagen krijgen we soms nog eens post.

Zo 'knor-modus uit'

2. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Nee helemaal geen last van (wonen in de Randstad).
    Maar lijkt me echt heel onhandig en vervelend!

3. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Hier verschilt het heel erg. Soms krijgen we het gewoon prima op tijd. En andere weken is het alsof ze alles opgespaard hebben en in1x in de bus doen.

4. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.959
    1.295
    113
    Hier pas wel. Had naar een vriendin wat gestuurd zodat het dinsdag aan zou komen. Kreeg ze het pas op donderdag binnen. Dan denk ik wel: hoe dan!?
    Over het algemeen gaat het gelukkig wel goed.

5. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    ik vraag me af wie de brievenbus pakjes berzorgd? Is dat een nieuwe functie voor brievenbuspakjes postbode ofzo? laatst gooide de postbode post nl post in mn bus en geen bol pakje dus ik was best narrig. Kwam blijkbaar in de middag andere bezorger en die gooide het pakje in mn bus. Vervolgens kwam ook nog de pakketman met het bol pakje dat niet door de brievenbus past want in 1 doos versturen doen ze tegenwoordig ook niet meer...

6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.667
    5.701
    113
    Ik moest laatst wat op de post doen. Woensdag gedaan moest zaterdag er zijn dus ik dacht , dat kan mooi. Nou niet dus kwam pas een week later aan. Ik heb zolang niks meer verstuurd via briefpost en ik dacht net als jij dat het de volgebde dag netjes aankomt. Nou niet dus.

7. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Ik heb een week later mijn verjaardagskaarten ontvangen.:(
    De stempel gaf de 12-de aan, ik ben op 13 jarig, dus keurig op tijd in de brievenbus gedaan.
    Maar een week later bezorgt..:confused:

8. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    We krijgen hier meestal alles netjes op tijd.

Gebeurd wel eens dat pakketjes pas aan het einde van de dag komen.

9. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Nee wij zijn heel blij met onze pakket bezorger, hebben zn nummer dus als we vragen hebben over ons pakketje, of we hebben hem gemist kunnen we hem altijd appen of bellen. Vaak is hij nog in de buurt en brengt hij het alsnog.

Schoonvader bezorgt post van post Nl hier dus als er wat is kunnen we hem ook altijd vragen.

Deel Deze Pagina