mijn lieve stoere baby-boy

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door PukjePuk, 28 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beste Adrienne,

Ik had hier verschillende vragen gesteld over krampjes, slecht of kort slapen overdag en in de nacht. Kleine up-date over onze mannetje, u heeft tenslotte van veel vragen van mij beantwoordt.

Onze kleine man ging slecht drinken en is toen uiteindelijk met 7 weekjes in het ziekenhuis beland. Het onrustige slapen lag dus voornamelijk aan een vermoedelijke koemelkallergie, hij kreeg toen dieet voeding. Het slapen werd veel rustiger, met name kwam dit tot uiting in de nachtslaap.
    Vervolgens bleef hij weken tobben met drinken, en hij begon tijdens en na de voeding ook heel hard te huilen van de pijn, ook tijdens het slapen of spelen in de box begon hij soms opeens te huilen te huilen van de pijn. Nu met 11 weekjes blijkt dat hij ook reflux (veel last van het maagzuur) heeft. Doordat hij in de weken ook last van spruw had een aft in zijn mondje, is er niet gelijk ook aan reflux gedacht. Zelf had ik het gevoel dat er meer aan de hand was, maar ik werd niet direct serieus genomen. Want mijn mannetje bleef spelen en lachen.
    Arm mannetje, maar ook een stoer mannetje dus, omdat hij zo opgewekt bleeft en hij kon zelfstandig (weer) in slaap vallen.

2. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hij gaat nu ook maagzuurremmers krijgen. Hopelijk gaat het dan snel de goede kant op.

Ik wilde dit gewoon even delen.

Groetjes, Pukjepuk

3. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi. .

Wat goed dat jullie nu weten wat er aan de hand is. Ook fijn voor je kleine man. Nu kam hij geholpen worden.

Bedankt dat je het ff liet weten

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina