Sinds een jaar ( denk ik ) heb ik af en toe van die stroomscheutjes door mijn ( meestal ) rechterbeen en rechter arm. Daarna resulteert dit in zwakte in mijn been of arm. Het lijkt dan een beetje er op alsof er minder kracht in zit. Lastig uit te leggen. Maar het lijkt nu steeds vaker voor te komen. Wie herkent dit? Waar kan het aan liggen? Ik vindt het een beetje gek om voor stroomscheutjes bij de huisarts aan te kloppen.....
Ik vind het niet gek als je daarvoor naar de ha zou gaan. Je zegt zelf dat je het gevoel hebt dat je dan minder kracht hebt. Ik vind dat toch wel iets serieus. Ik heb het trouwens ook wel eens, maar vooral als ik echt uitgeput ben (dus heel zelden). Ik denk altijd dat het iets met een zenuw is. Ik weet natuurlijk niet of het wel met een zenuw te maken heeft haha. Maar dat is wat ik mezelf wijs maak .
Yep heb ik ook vaak. Vooral in mn.linkerbeen. Bij mij is het niets raars. Gewoon een zenuw wat tijdelijk niet helemaal lekker zit. Heeft bij mij alles te maken met dat ik een beetje scheef in elkaar zit haha.
Ik had zoiets tijdens pilgebruik. Na de bevalling scheen ik niet meer tegen een bepaald hormoon te kunnen. Sinds ik geen anticonceptie meer gebruik gaat het goed .