Woonkamer styling

Discussie in 'De lounge' gestart door Fleurr82, 7 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Ik kom op dit forum om eens te lezen over lotgenot
    Zuid-Holland
    Wij wonen nu bijna een halfjaar in onze nieuwe woning. De woonkamer is nog niet af. Ook ben ik niet blij met de wandkleur achteraf.

Dus in onze woonkamer heb ik nog niet echt woongenot.
    We hebben een dure droomvakantie geboekt, spontaan, waardoor nu dus ook geen budget is om decoratie te kopen.

Men zegt joh maak je niet druk, een woning is nooit echt "af".
    Maar hier begint het irritant punt wel te komen.

Herkenbaar? 🤓😊

Overigens per oktober kan ik wel helemaal losgaan, maar dat duurt nog ff...

Ik ben geen lowbudget of DIY persoon, wat het allemaal ingewikkelder maakt 🙈.

Luxe probleem.

2. Manque

Manque Niet meer actief

Je kunt nu eenmaal niet alles hebben he. Maarreh... Je bent geen lowbudget persoon. Dus je wil veel dure spullen en zelf weinig doen, maar je hebt er geen geld voor. Dus eigenlijk ligt de sleutel in niet zoveel te willen ;)

Je zou een mooie Pinterestpagina kunnen maken en een beetje kunnen dagdromen totdat de dag aanbreekt waarop je wel alles kunt aanschaffen.

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Een dure droomvakantie geboekt en geen lowbudget fan. Dan denk ik dat er niks anders opzit dan wachten tot oktober tot je weer kan losgaan zoals je zelf zegt. Dat is nog maar 2 maanden. In mijn ogen een enorm luxeprobleem, je kan nu eenmaal niet alles tegelijk. Je zou in die twee maanden vast ideeën kunnen opdoen zodat je straks alles meteen kan aanschaffen.

4. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.234
    1.891
    113
    Vrouw
    Tsjah... inderdaad een luxe "probleem"..

Niet herkenbaar, want ik ben juist wel een diy persoon.
    Mn woonkamer ook aan het veranderen.
    Heb 4 houten stoelen gekocht voor 14 euro via marktplaats en een pot verf gehaald en nu dus een heel andere eethoek. En je ziet het er echt niet aan af.

Ook een spuitbus verf (wilde graag koper in huis) doet wonderen.
    Kost wel even tijd maar t geeft je een onwijs voldaan gevoel en je bent van je probleem af ;)

Deel Deze Pagina