brandweerauto - intertoys. wie heeft deze?

Discussie in 'De lounge' gestart door giebel, 8 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Wie heeft deze brandweer auto vd intertoys ook?

Kun je mij vertellen wat voor geluid erin zit?

Mijn zoon heeft hem net gekregen en wij twijfelen of het geluid wat eruit komt wel normaal is.

Degene die hem gekocht heeft kon het in de winkel niet horen omdat de testauto waarschijnlijk lege batterijen had...

Bijgevoegde bestanden:

2. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Wij hebben deze. Er zitten twee tonen op, 1 hele lange uithaal die 3 keer herhaald wordt en de bekende brandweer sirene die ook 3 keer wordt herhaald.

Beetje lastig uitleggen haha

Je kan er blijkbaar ook water in doen en echt spuiten,
    Maar dat leek ons geen goed idee in de woonkamer :D

3. Regina88

We hebben wel iets andere kleuren zie ik nu. Jij hebt meer wit versiering, dat hebben we niet. Zou je dan een ander model hebben en daarom een vreemdere toon?

4. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Hier hoor je een soort van starten en dan een heel lang irritant soort keiharde ruis...

Je kan er niks van maken eigenlijk. Maar ik zou bij een brandweer toch op zijn minst een sirene verwachten....?

5. Regina88

Ondanks dat ik nu niet zeker kan zeggen dat het dezelfde is, want wij hebben er ook zo'n spuit op, lijkt mij niet dat het zo'n geluid moet maken.
    zou er even mee terug gaan en kijken naar een andere of die ook zo'n geluid maakt.
    Heb je er ook een bon bij gekregen of heeft die persoon hem nog?

6. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Ze denkt dat de bon er niet meer is maar het is wel gepint...

Zal haar vragen nog eens te kijken.

En wil dan idd eens bij een andere intertoys kijken naar het geluid. Helaas was hij op de camping jarig daarom heb ik de verpakking niet meer...

Hij is verder zo leuk, zo balen dat er geen brandweer in het geluid te herkennen is...

Deel Deze Pagina