ING Internetbankieren

Discussion in 'De lounge' started by Devilschase, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    Dec 1, 2007
    21,162
    8,145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wie weet dit..

    Wij hebben nu de ING ivm de hypotheek, we moesten een ING rekening openen waarop het salaris werd gestort.

    Nu heb ik nog nooit zo'n strontvervelende internetbankieren gehad. Dan zie je de datum van vandaag staan , en daaronder vervolgens 20 afschrijvingen. Dan klik je daarop, zijn het pintransacties van de 19e de 21e etc. Dus ik heb gebeld , zegt die man Ja dat is normaal dan wordt het gereserveerd en dan zie je dat nu pas terug. Hoe irritant is dat?? Je kan het nergens aan passen, tenminste ik kan het niet vinden. ING zegt dat dat bij elke bank zo is maar bij zowel de Rabobank, ABN en SNS heb ik dit helemaal nooit meegemaakt.

    Kan je dat ergens aanpassen? Zo vreselijk onoverzichtelijk is dit, onder de 31-7 staan dus allemaal transacties van 10, 8 en 5 dagen geleden.
     
  2. bosi333

    bosi333 VIP lid

    Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Ja volgens mij is dat overal zo...

    Bij mijn ABN hetzelfde als bij de ING
     
  3. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    Dec 1, 2007
    21,162
    8,145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Nou ik heb dat bij de ABN niet hoor. Dan zie ik de afschrijvingen gewoon bij de juiste dag staan. Wat ik heb gepind op 25-7 staat gewoon bij 25-7.
     
  4. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Klopt idd. Er staat dan een sterretje achter als het nog niet verwerkt is. Vooral in de weekenden komt dit voor.
    Ik vind het wel prima zolang mijn saldo wel gelijk klopt en niet ook achterloopt.
    Denk niet dat je hier iets aan kan veranderen omdat het voor hun dan nog niet verwerkt is.
     
  5. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    Uiteindelijk komt het vaak wel bij de juiste datum te staan maar het klopt dat ze vaak schuiven met data.
     
  6. sther3

    sther3 Niet meer actief

    Ing is inderdaad heel irritant daarmee. Abn had ik dat ook nooit, ing is gewoon heel traag met overmaken.. Ligt aan hen, helaas niks aan te doen..
     
  7. Loesje86

    Loesje86 Niet meer actief

    Hier ook last van, maar volgens mij staat het na een paar dagen dan wel weer bij de goede datum..
     
  8. bosi333

    bosi333 VIP lid

    Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Reserveringen heb ik toch echt wel bij de abn

    Apart
     
  9. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    Apr 25, 2011
    6,047
    2,914
    113
    't Gezellige Brabant
    Dat zou ik ook wel vervelend vinden. Hier Rabo en ABN maar bij beiden niet het geval hoor. Wat stom trouwens dat ze je verplichten een rekening te hebben bij hen. Is een werkgeversverklaring niet voldoende? Daar staat toch precies op wat ze je betalen.
     
  10. bosi333

    bosi333 VIP lid

    Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Wij hebben een hypotheek bij de ABN en ook wij werden verplicht een rekening bij de ABN te openen....

    Elke bank is daar gewoon gelijk in...

    Ik vind trouwens de ING veel prettiger inetnet bankieren dan Rabo of ABN...dat is zo omslachtig.

    Volgens mij moet je gewoon even wennen. Want ING is juist makkelijker
    Mijn oma van 87 kon maar niet met de Rabo overweg...over op de ING en ze kan alles weer gewoon zelf.
     
  11. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    Apr 25, 2011
    6,047
    2,914
    113
    't Gezellige Brabant
    Het lijkt idd wel iets wat bij de banken hoort. Wij hebben onze hypotheek bij Aegon. Er waren geen verplichtingen wat betreft rekeningen. De maandelijkse afschrijving gaat gewoon van de ABN af.
     

Share This Page