Ik heb maandag een broekje en shirtje voor ons jongste mannetje besteld. Nu gaan we bijna op vakantie en zou ik het graag mee nemen. Wie weet hoe lang het duurt? Omdat het sale is duurt het een aantal dagen langer, maar is dat ook werkelijk zo?
Mijn buurvrouw heeft vorige week woensdag of donderdag een bestelling gedaan, ze zijn maandag op vakantie gegaan en de bezorger kwam straks met het z8 pakketje.....dus een week ongeveer.
Ik had ook de nacht dat de sale begon bestelt. Ivm met storing kon ik niet via Ideal betalen dus via overboeking gedaan. Donderdag betaald, vrijdag is het verzonden en maandag kwam het binnen. Ik vind dat erg snel in de sale Maar wat ik hier lees is nogal verschillend. 1 dag tot 1 week ongeveer.
Kan het dus niet zeggen we wachten het gewoon af en we hopen dan gewoon dat het uiterlijk zaterdag geleverd wordt.
Afgelopen dinsdag bezorgd en vorige week donderdag besteld. off topic Ik vond het meidenspul trouwens wel een beetje tegenvallen zeg, ga denk toch wel een boel terugsturen
Vandaag bericht gehad dat het morgen bezorgd wordt dus precies op tijd. Nu morgen maar thuis blijven anders loop ik het nog mis. Ik vind de collectie zo en zo erg tegenvallen dit jaar, heb maar weinig gekocht, nu een broekje en een shirtje omdat ik nog een tegoed bon had.