Mijn zoontje zit op een christelijke school. En daar hebben ze vandaag geen kerstontbijt. Ik vind het zo raar, op een christelijke school zou je dat juist verwachten. Een neefje van me zit op een openbare school en hebben ze wel kerstontbijt. Hoe is het bij jullie kinderen op school?
Kind heeft dinsdag een hele middag spelletjes middag gehad. Dus allemaal knutselwerkjes enz. De hele school overigens vandaag continurooster en kerststukjes maken. Vanavond hebben ze groot feest. vanaf 17.00 uur op school dan eten ze met zijn allen en daarna hebben ze disco. Aan het einde nog een liedje zingen met zijn allen waar de ouders dan bij zijn Dit is op een openbare school peuterspeelzaal hebben ze hier een kerststukje gemaakt en met zijn allen gegeten met een ouder erbij. En veel liedjes gezongen.
Ik heb jaren in het christelijk onderwijs gewerkt, maar ook daar hadden we nooit een kerstontbijt. Kerstviering vergt al genoeg voorbereiding eerlijk gezegd... Zoontje gaat naar een 'openbare' psz; daar geen kerstviering, wel kerstontbijt.
Zowel op school als op het kdv hebben ze dinsdag een kerstlunch gehad. Op school was het trouwens alleen voor de kindjes die normaal ook overblijven op dinsdag. Dus niet voor alle kinderen.
Mijn zoontje zit op een christelijke school, geen kerstontbijt, wel gisterenavond een kerstviering met alle kleuters. Ik werk op een christelijke school, ook bij mij op school geen kerstontbijt, wel een kerstviering in de kerk. Op mijn school hebben we altijd wel een 'lenteontbijt', ook leuk. Op het kdv van mijn jongste zoontje hebben ze wel kerstontbijt. Op een christelijke school verwacht ik juist geen kerstontbijt. Kerst is namelijk een feest om te vieren dat Jezus is geboren, geen 'vreetfestijn'
In zoontje zit op een jenaplan school, die hebben vanavond kerstdiner. En dan een lantaarntocht. Morgen een kerstviering,
Ivy heeft vandaag op de psz een kerstbrunch. Wel leuk dat ze dat doen. Doen ze op de school van je zoontje helemaal niks dan?
Nou ze doen opzich niets eraan. Wel hebben ze een kerstbal gemaakt. Maar ja, er word gezegd dat het kerstontbijt niets met kerst te maken heeft, maar met de geboorte van Jezus, dan hoort die kerstbal maken er ook niet bij.... Maar ik vroeg het me gewoon af, toen ik vroeger op school zat hadden we elk jaar kerstontbijt, zelfs op de hoge school. En aangezien ik ook met de ouderbijdrage had meegedaan...
Ja dit Wij gaan vanmiddag met een lichtje lopen en dan langs het kerstverhaal... door de wijk heen staan mensen dus klaar. Dochter is helaas ziek maar we gaan wel. Kinderen gaan dan beide in de fietskar
idd. kerst heeft niks met freten te maken. dat hebben wij er van gemaakt. tis de geboortedag van jezus. dus heel erg normaal dat de christelijke school geen kerstontbijt heeft. merk toch wel dat een hoop mensen helemaal niet weten wat kerst nou precies inhoudt. vaak komen ze niet verder als frete, kadoos, en sjieke kleren