Bedankt! Ik heb haar inmiddels alle tips doorgegeven. Ze heeft contact opgenomen met het steunpunt voor jonge moeders en die gaan kijken wat ze kunnen doen (ze hebben haar ook aan de etage geholpen waar ze nu zit, maar daar moet ze weg vanwege een handtastelijke huisbaas). Ook gaat ze vandaag naar de woningbouw van Almere, daar is ze nog niet geweest. Hopen dat zij wel wat voor haar kunnen doen! Nogmaals hartstikke bedankt voor jullie meedenken! Tips blijven uiteraard welkom
Kamer huren leystad hier zat ik te kijken en er zitten betaalbare tussen. Als zij dit nu als een tijdelijke optie zou doen.. Erg moeilijk allemaal voor haar.
Ook makelaars bellen en er langs gaan. Veel mensen kunnen hun huis nu niet verkopen en verhuren het aan particulieren. Nee heeft ze, ja kan ze krijgen.
Helaas heb ik er geen ruimte voor.. maar ik hoor wel vaak van mensen om me heen dat net buiten Lelystad het makkelijker is om een huisje te krijgen (dronten, biddinghuizen evt. emmeloord) Succes! hoop dat ze snel een plekje vind